Beste mede liefhebbers,
Mijn tweede kweek is van start gegaan, na het debakel van de eerste kweek. Gelukkig heb ik er veel van opgestoken, en start ik vol vertrouwen deze tweede kweek in...
De Set-up;
Omgebouwde TV kast (88x58x130)
Mars Hydro reflector 96
Winflex Mini fan (240m3) filter + demper
SMSCom NTC thermostaat t.b.v. Smart MK2
Pot vierkant 11 ltr
MABO automatische brandblusser
Garden highpro thermo/hygrometer premium
Adwa AD-11 pH meter
Adwa AD-32 EC meter
Het medium;
Plagron Cocos 50L en Pokon "zaai en stekgrond"
Voeding:
Plagron Coco A+B
Plagron pH-
Plagron pH+
Plagron Power Roots (Wortel stimulator)
Plagron Pure Zym (Bodem verbeteraar)
Plagron Green Sensation
Zaadjes;
4 x Blueberry feminised zaad van FSO. De voordelen hiervan volgens de leverancier;
Omgeving:
Lichtschema 18/6
Lamp: 60 cm
Temp: 22-28 graden Celcius
LV: 44 - 65%
Zaterdagavond 9 juni zijn de zaden de koffiefilter in gegaan en heb ze in een kast gehangen op kamer temperatuur. Maandagmorgen (11-6) hadden ze al een worteltje ontwikkeld en zijn ze de zaai- en stekgrond in gegaan. Enkel wat water toegevoegd afgezuurd op pH 5,8 en wat Power Roots (wortel stimulator) erbij gedaan.
Vandaag (13-6) zijn het zaailingen geworden. Ik geef ze geen voeding, uitsluitend water en wat wortel stimulator. Als zometeen de wortels uit de potjes gaan groeien, worden ze overgepland naar de 11 liter cocos potten, maar zover is het nog niet...
Eerst even afwachten of ze deze periode (waarin ze erg teer zijn) goed doorkomen. Ik hou jullie op de hoogte...
Grtz
Mijn tweede kweek is van start gegaan, na het debakel van de eerste kweek. Gelukkig heb ik er veel van opgestoken, en start ik vol vertrouwen deze tweede kweek in...
De Set-up;
Omgebouwde TV kast (88x58x130)
Mars Hydro reflector 96
Winflex Mini fan (240m3) filter + demper
SMSCom NTC thermostaat t.b.v. Smart MK2
Pot vierkant 11 ltr
MABO automatische brandblusser
Garden highpro thermo/hygrometer premium
Adwa AD-11 pH meter
Adwa AD-32 EC meter
Het medium;
Plagron Cocos 50L en Pokon "zaai en stekgrond"
Voeding:
Plagron Coco A+B
Plagron pH-
Plagron pH+
Plagron Power Roots (Wortel stimulator)
Plagron Pure Zym (Bodem verbeteraar)
Plagron Green Sensation
Zaadjes;
4 x Blueberry feminised zaad van FSO. De voordelen hiervan volgens de leverancier;
- Hoog THC potentieel
- Zoete bosbessen smaak
- Hoge Opbrengst
- Unieke kleur
Omgeving:
Lichtschema 18/6
Lamp: 60 cm
Temp: 22-28 graden Celcius
LV: 44 - 65%
Zaterdagavond 9 juni zijn de zaden de koffiefilter in gegaan en heb ze in een kast gehangen op kamer temperatuur. Maandagmorgen (11-6) hadden ze al een worteltje ontwikkeld en zijn ze de zaai- en stekgrond in gegaan. Enkel wat water toegevoegd afgezuurd op pH 5,8 en wat Power Roots (wortel stimulator) erbij gedaan.
Vandaag (13-6) zijn het zaailingen geworden. Ik geef ze geen voeding, uitsluitend water en wat wortel stimulator. Als zometeen de wortels uit de potjes gaan groeien, worden ze overgepland naar de 11 liter cocos potten, maar zover is het nog niet...
Eerst even afwachten of ze deze periode (waarin ze erg teer zijn) goed doorkomen. Ik hou jullie op de hoogte...
Grtz
Comment