Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Lemon Haze onder Fluence LED in AutopotXL met Cocos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kleine update.

Morgen ga ik de Lemon Haze overzetten in de Autopot denk ik.

Morgen de Potten inwateren met EC 1.2 PH 5.5. Ik ga voor 60% Coco en 40% Perliet. Eerste twee weken nog watergift van boven af.

Dag 13 op 18-6, ze blijven mooi compact zo onder de Fluence .

Vanaf dag 5, EC 0.8 - 1.0 Met PH 5.8 - 6.2 gegeven.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Ziet er mooi uit man!

Comment

Enne... zie ik daar nou een verbrand bladpuntje?

zien er mooi uit joh.

Comment

Haha ja heb je goed gezien...

Ik kweek op 50% Coco en 50% Perliet dus je moet in het begin wel wat hoger insturen met de EC omdat er 0,0 voeding in het medium zit. Ga je te laag insturen worden ze helemaal geel ga je te hoog krijg je een paar verbrande puntjes maar daar groeien ze wel doorheen. Het is gewoon Hydro natuurlijk dus je kan snel corrigeren maar kan ook snel fout gaan. Begonnen op EC 1.2 en zit nu op EC 1.5. Hier en daar nog wel wat verbrande puntjes maar niet schokkend en ze gaan wel lekker.

Op 20-9 zijn ze overgezet in de 25 liter Autopot en heb ze 12 dagen van boven gewaterd zodat ze kunnen wortelen in de grote potten.

Gister 2-10 zijn de aquavalves eronder gegaan dus vanaf gister is het systeem in werking gezet en zal uit zichzelf gaan ebben en vloeden geheel naar behoefte van iedere plant apart.

Nu 28 dagen boven de grond:

Last edited by Head Honcho; 3 October 2018, 09:28.

Comment

• Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Aquavalves kende ik nog niet.
              Nu wel.

Comment

Comment

die dingen zijn niet voor wiet planten er blijft namelijk ten alle tijden een miniumaal laagje water van 1 cm die automatisch word aangevuld tot 5cm als die weer op 1cm komt, oftewel altijd natte wortels. Denk je nog meer bereikt met enkel een bubbelaar in je water die condens maakt. zonde van zo een mooie setup te verprusten met zo een flut ding "aquavalves"
                K-007
                Kishan's kijkdoosje

Comment

Wat een onzin kishan007 het is gewoon een soort van eb/vloed systeem die over de hele wereld word gebruikt om naar behoefte van de plant te voeden ook grootschalig. Laagje water wat blijft staan klopt wel maar er moet ook een laagje hydrokorrels op de bodem van de pot. Kijk als iemand domweg een zak aarde erin flikkert (zonder 50% perliet) en dat ding aansluit ja dan gaat het fout maar dat ligt dan niet aan het systeem maar aan de gebruiker van het systeem. Ik denk dat het beter werk dan een met een gietertje water geven. De plant bepaald immers zelf wanneer en hoeveel die wilt drinken en wanneer het genoeg is.

Maar als je hier alleen maar negatief komt lopen doen gap en onzin komt lopen verkondigen kan je beter gewoon weg blijven uit dit topic.

Comment

Het is gewoon een vlotter natuurlijk, maar dan goedkoper.
                    Ik kan voor 7,50 geen vlotter vinden, dus ik vind het een mooie oplossing.

Heb je nog een panty om de potten getrokken, of ben je niet bang voor rommel in het water ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hai Q,

Ik heb er wel ''speciale'' potsocks bij genomen maar deze heb ik nog niet eroverheen getrokken.
                      Er ligt ook een soort van worteldoek onderin de pot met koperen onderkant, die zorgt er ook voor dat er geen wortels in de aquavalve groeien. Denk niet dat er rommel in het water kan komen gezien die disc erin ligt met daar bovenop nog hydro korrels. Moet wel zeggen dat het slim is opgemerkt van je want zonder die wortel disc en korrels zou het water inderdaad wel eens vervuild kunnen raken.

Comment

mooi filmpje met mooie planten en heul heul veel toppen maar word er nix wijzer van het systeem, maar kiek wel gewoon met je kweekje mee
                        K-007
                        Kishan's kijkdoosje

Comment

• Rreppellsteeltjam
                          Rreppellsteeltjam commented
                          Editing a comment
                          Gewoon automatisch watergeefsysteempje, maar wel handig.

• Head Honcho
                          Head Honcho commented
                          Editing a comment

• Head Honcho
                          Head Honcho commented
                          Editing a comment
                          kishan007 Dacht dat je al wist hoe het systeem werkte of juist niet werkte?maar geen probleem je bent welkom maat.

Ziet er goed uit! Ik ga je volgen!

Comment

Een keertje een foto net voor de lampen aan gaan. Wel wat verbranden bladpunten dus heb de EC van 1.5 naar 1.3 terug gebracht blijkbaar toch iets te hoog nog voor de dames. Maar het mag de pret niet drukken. Ze zijn mooi bossig nog een weekje denk ik dan gaat de klok om.

Groeidag 36

Comment

ja zeg die zijn hard gegroeid de laatste week, gaat goed zo te zien.

Comment

Bezig...
                            X