gaat lekker zeg! achterstand ingehaald, komt helemaal goed zo te zien!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Lemon Haze onder Fluence LED in AutopotXL met Cocos
Collapse
X
-
Het is wel weer eens tijd voor een update:
Inmiddels zitten we op dag 52 op 12/12 nog een kleine 3 weken te gaan. De Toppen dikken nu lekker aan en zijn echt goed compact al. Ik ben inmiddels ook alweer begonnen met het ontkiemen van de nieuwe ronde. Gewoon weer Lemon Haze deze had ik nog liggen en het is een lekker wietje.
PH 5.8 Temp is tussen de 20.5 - 27.0 en de RV ligt tussen de 45% en 55%, De PH in de trays is nu gelijk aan het vat dus waarom het nu wel goed blijft is mij een raadsel. Maar voorlopig even geen autopot meer. De planten zien er gewoon niet fris uit ondanks dat de topvorming wel gewoon goed gaat is het gewoon niet leuk kweken met gele planten.
Comment
-
Pik wat loop je nou telkens van die vage dingen te plaatsen hier in dit topic? Rreppellsteeltjam
Als er iets is PM me dan, misschien kunnen we elkaar eens in het echt ontmoeten...
Comment
-
En het is droog na 7 dagen in de netten.
Er is totaal 469 gram afgekomen, wat neerkomt op (als ik uit ga van 400 watt) op bijna 1.2 gram per watt. En dat met behoorlijk wat problemen ben benieuwd naar de volgende ronde hopelijk zonder problemen.
Ik zal als afsluiting nog een paar budshots plaatsen binnenkort...
Comment
Comment