Gaat goed hiero
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 x Amnesia Haze en 2 x Sugar Punch stekkenkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Knalle als een malle
Watercure heb ik ook wel eens gedaan maar dan zonder toevoegingen. Gewoon een week lang onder water zetten waarbij ik elke dag jet water ververste. Aan het eind geforceerd gedroogd met een ventilator.
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
Hier staat het beschreven, helaas dus zonder foto’s. Heb deze ook niet meer, ooit de Time Machine backup weggegooid.
Het is heel simpel, ik heb vierkante speciekuip genomen, ol geflikkerd met wiet, een gaas erover met wat gewicht zodat het geheel onder water bleef. Elke dag het water verversd en na 7 dagen geforceerd gedroogd. Je kunt eventueel een top wiet nemen die je hebt liggen en het uitproberen in een klein potje of zo. Dan kan je zelf achteraf beslissen of het resultaat voor jou bevredigend is.
-
Nieuwe toppen?
Nee, robijn intensief..
Ja die is zuur, kon niks beters verzinnen..
Staat er nog steeds prachtig bij Pit! beetje jammer van de spint, die k#t beesten lijken bij iedereen wel een bezoekje te brengen, some thrippy sh1t.
Nu Flip al zijn fotokes niet meer heeft, zou je daar straks een verslagje van willen maken?
Offtopic; Hoe zit het met mensen die kweken op een zolder zonder tent of kast? Krijgen die geen last van stof bijvoorbeeld, en zou je dan de toppen ook moeten wassen zodat de stof delen blijven drijven.Ad usum proprium!
Comment
Comment