4 maal Super silver haze (greenhouse) 2 maal 'mainline' (3 keer toppen) en twee maal 'manifold' (2 keer toppen)
1 maal haze onbekend (huismerk wietzaadjes.nl) 'mainline' in aarde/perliet (60/40)
substraat: 4 x Super silverhaze in coco/perliet 60-40% (canna coco)
1 x haze onbekend in aarde/perliet 60-40% (plagron light)
lamp: Vipar spectra par 1200, volgens de producent te vervanging van een 1000W HPS maar de lamp trekt 550 watt als die niet gedimd is. In mijn ogen dus meer te vervanging van een 600W lamp. Full spectrum inc UV en IR. Dit is mn tweede LED grow
tent 1,20 bij 1,20 bij 2 meter
430m3 TD-silent 500 buisventilator, filter 600m3
2 maal 16W ventilatoren voor luchtcirculatie
mainlines staan in een 30 liter root pouch
manifolds staan in een 16 liter rootpouch
canna voeding plus alle additieven:
basisvoeding: coco a en b en terra vega en flores
calmag (Orange)
rhizotonic
cannazym
canna boost
PK 14/14
water: R/O EC 0.04 aangevuld tot EC 0.45 met calmag plus mineralen. Coco krijgt twee keer water per dag. Aarde als de pot licht genoeg is. Ongeveer om de drie a vier dagen Ik hou de aarde redelijk nat, zuurstof komt erin door de mix met extra perliet. Zorg wel voor enkele 'drogere' periodes gedurende veg. runoff minimaal 20%
ontkiemd: 1 maal haze onbekend in aarde op 27-9-19
2 maal super silver haze in coco op 4-10-19
2 maal super silver haze in coco op 14-10-19
de spreiding in ontkieming is om ervoor te zorgen dat ze ongeveer even hoog zijn bij de flip maar dat blijft toch altijd afwachten
Planten worden getraind volgens vast schema zodat ze 8 hoofdtakken krijgen. Combi van toppen, LST en supercroppen. Doel van dit alles is om zowel een in de breedte goed gevuld te zijn als de (beperkte) ruimte omhoog te benutten door te proberen mooie hoge cola's te krijgen. Met de 5W diodes van de lamp is het doordringend vermogen redelijk.
temperatuur licht aan 24-26 graden, temperatuur licht uit 20-22 graden
Doe (voorlopig) niets aan RV. Die varieert tussen de 45 en 75 %
op 12-12 gezet op 5 december. Lange voorgroei is nodig om de basis van de plant te construeren. Meestal zo'n 6 tot 8 weken. Planten zijn nu iets meer dan 70 cm vanaf de grond. De potten zijn 30 cm dus als ze verdubbelen in lengte gedurende de stretch zouden ze op ongeveer 1,20 moeten uitkomen dan heb ik nog genoeg ruimte voor de lamp. Hopen dat dat goed gaat
de eerste fotos zijn van 11-11-19.
1 maal haze onbekend (huismerk wietzaadjes.nl) 'mainline' in aarde/perliet (60/40)
substraat: 4 x Super silverhaze in coco/perliet 60-40% (canna coco)
1 x haze onbekend in aarde/perliet 60-40% (plagron light)
lamp: Vipar spectra par 1200, volgens de producent te vervanging van een 1000W HPS maar de lamp trekt 550 watt als die niet gedimd is. In mijn ogen dus meer te vervanging van een 600W lamp. Full spectrum inc UV en IR. Dit is mn tweede LED grow
tent 1,20 bij 1,20 bij 2 meter
430m3 TD-silent 500 buisventilator, filter 600m3
2 maal 16W ventilatoren voor luchtcirculatie
mainlines staan in een 30 liter root pouch
manifolds staan in een 16 liter rootpouch
canna voeding plus alle additieven:
basisvoeding: coco a en b en terra vega en flores
calmag (Orange)
rhizotonic
cannazym
canna boost
PK 14/14
water: R/O EC 0.04 aangevuld tot EC 0.45 met calmag plus mineralen. Coco krijgt twee keer water per dag. Aarde als de pot licht genoeg is. Ongeveer om de drie a vier dagen Ik hou de aarde redelijk nat, zuurstof komt erin door de mix met extra perliet. Zorg wel voor enkele 'drogere' periodes gedurende veg. runoff minimaal 20%
ontkiemd: 1 maal haze onbekend in aarde op 27-9-19
2 maal super silver haze in coco op 4-10-19
2 maal super silver haze in coco op 14-10-19
de spreiding in ontkieming is om ervoor te zorgen dat ze ongeveer even hoog zijn bij de flip maar dat blijft toch altijd afwachten
Planten worden getraind volgens vast schema zodat ze 8 hoofdtakken krijgen. Combi van toppen, LST en supercroppen. Doel van dit alles is om zowel een in de breedte goed gevuld te zijn als de (beperkte) ruimte omhoog te benutten door te proberen mooie hoge cola's te krijgen. Met de 5W diodes van de lamp is het doordringend vermogen redelijk.
temperatuur licht aan 24-26 graden, temperatuur licht uit 20-22 graden
Doe (voorlopig) niets aan RV. Die varieert tussen de 45 en 75 %
op 12-12 gezet op 5 december. Lange voorgroei is nodig om de basis van de plant te construeren. Meestal zo'n 6 tot 8 weken. Planten zijn nu iets meer dan 70 cm vanaf de grond. De potten zijn 30 cm dus als ze verdubbelen in lengte gedurende de stretch zouden ze op ongeveer 1,20 moeten uitkomen dan heb ik nog genoeg ruimte voor de lamp. Hopen dat dat goed gaat
de eerste fotos zijn van 11-11-19.
Comment