Goedemiddag allen,
Het is eindelijk zo ver! Na al een hele poos op het forum te hebben rond gezworven om kennis te vergaren, ben ik nu los met mijn eerste kweekje.
Mevrouw Waldpiek en ik zijn beiden recreatieve gebruikers, dus 1 ronde per jaar zal wel volstaan.
Ik zal alles simpel en lowbudget gaan houden. Heb op blackfriday 20 Powerplant zaadjes gescoord bij Zambeza en ben 17 januari begonnen met voorkiemen. Hiervan zijn uiteindelijk 19 boven gekomen. Ik heb nog 2 critical xxl gekregen van mijn maat , zodat er nu 21 zaailingen onder de t neon 6500K staan. Rekening houdend met uitval en selectie is de bedoeling om 9 over te houden en die gaan in potten van 18 liter.
De complete set up heb ik over genomen van mijn maat, op een nieuw filter na.
Dr120
Evsa dimbaar 600Hps
500m3 softbox met bijpassend filter
Voedingslijn van Gout
ec en ph meter
18 literse potten
17 januari voorkiemen
18 januari in voorgroeipotjes ingewaterd met beetje wortelstimulator en EC 0,7
20 januari 21 van de 22 boven
Ik hoor het wel.
Het is eindelijk zo ver! Na al een hele poos op het forum te hebben rond gezworven om kennis te vergaren, ben ik nu los met mijn eerste kweekje.
Mevrouw Waldpiek en ik zijn beiden recreatieve gebruikers, dus 1 ronde per jaar zal wel volstaan.
Ik zal alles simpel en lowbudget gaan houden. Heb op blackfriday 20 Powerplant zaadjes gescoord bij Zambeza en ben 17 januari begonnen met voorkiemen. Hiervan zijn uiteindelijk 19 boven gekomen. Ik heb nog 2 critical xxl gekregen van mijn maat , zodat er nu 21 zaailingen onder de t neon 6500K staan. Rekening houdend met uitval en selectie is de bedoeling om 9 over te houden en die gaan in potten van 18 liter.
De complete set up heb ik over genomen van mijn maat, op een nieuw filter na.
Dr120
Evsa dimbaar 600Hps
500m3 softbox met bijpassend filter
Voedingslijn van Gout
ec en ph meter
18 literse potten
17 januari voorkiemen
18 januari in voorgroeipotjes ingewaterd met beetje wortelstimulator en EC 0,7
20 januari 21 van de 22 boven
Ik hoor het wel.
Comment