hallo iedereen ;ben een grote fan en gebruiker uiteraard en had graag een beetje hulp gekregen want dit is mijn eerste keer ben nieuw en heb wat problemen eerst en vooral ik heb een tent van 100;op200;200cm ;2de hands gekocht met daarin 2maal 600w phillips ;koolstoffilter plus van 1000kube een toevoer 15wat.Werk op cocos met canna voeding a en b ;rhyzotonic en cannazym;heb ook al booster staan en pk13:14 maardat is voor binnenkort hopelijk want heb 20bubblegums laten ontkiemen 19 zijn goed gekomen heb ze na een week van een voorgroei potje overgepot naar 10liter potten en vanaf dan ook voeding meegegeven acoco en bcoco .De eerste 5dagen alleen water met rhyzotonic ;ph5.8en ec redelijk laag .Dan ec wat verhoogd naar 1.3 en nu rond 1.
7 .
Ben ik te gretig geweest met mijn voeding of wat doe ik verkeerd want mijn dames groeien niet echt hoe ik verwacht had en sommige bladeren zien lichtgroen tot zelfs geel en sommige zelfs wit al aan deuiteinde;Hoop dat iemand mij kan helpen . temp zit redelijk hoog altijd zo 29 graden lrv rond de 40 a50
7 .
Ben ik te gretig geweest met mijn voeding of wat doe ik verkeerd want mijn dames groeien niet echt hoe ik verwacht had en sommige bladeren zien lichtgroen tot zelfs geel en sommige zelfs wit al aan deuiteinde;Hoop dat iemand mij kan helpen . temp zit redelijk hoog altijd zo 29 graden lrv rond de 40 a50
Comment