Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek bubble gum op cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek bubble gum op cocos

ja idd ;kheb schap gemaakt en de zuiger en filter hoger en horizontaal gelegd plus de buis in de tent wat meer in het midden gehangen ;lijkt tehelpen foto volgt nog;Wat het medium betrft woel ik zo een beetje het droge weg en wat nat naar boven

Comment

ja inderdaad zag er allemaal beetje slordig ui heb dit op gelost ;zie foto ;de filter was te zwaar om in de tent te hangen en dat doorblazen is daar dus het gevolg van anders moest ik een kastje maken voor die koolstoffilter.Als je nog advies hebt op mijn nieuwe plaatsing zie foto alle comm are welcome.greets

Comment

ok bedankt;heb de afzuiger hoger geplaatst en filter horizontaal op plafondhoogte zo met de afzuigbuis tot int midden lijkt te helpen na 1u was de temp al 2 graden gezakt ja krijg die fotos niet geplaatst blijkbaar

Comment

fotos willen erniet op blijkbaar

Comment

gey bedankt man

Comment

afzuig 010.jpgafzuig 012.jpgafzuig 013.jpgafzuig 011.jpgmijn afzuiger en koolsyoffilter staaan nu ter hoogte van het dak van de tent zodanig hij niet zo hard moest werken voor wat warmte weg te zuigen ;nu mijn vraag ik heb die darm tot in het midden vd tent laten komen en dan beetje naar beneden tot juist boven de ventilator en lampen.Is het beter als ik die buis gewoon inkort tot waar hij binnenkomt vanboven links dan of misschien gaatjes maken .Graag jullie mening.greets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wantedsmokey View Post
                [ATTACH=CONFIG]59474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]59473[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]59475[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]59476[/ATTACH]mijn afzuiger en koolsyoffilter staaan nu ter hoogte van het dak van de tent zodanig hij niet zo hard moest werken voor wat warmte weg te zuigen ;nu mijn vraag ik heb die darm tot in het midden vd tent laten komen en dan beetje naar beneden tot juist boven de ventilator en lampen.Is het beter als ik die buis gewoon inkort tot waar hij binnenkomt vanboven links dan of misschien gaatjes maken .Graag jullie mening.greets.
                ooit eens geleerd dat warme lucht naar boven trekt... jij niet?!?!?! (hint)
                sigpic

Comment

ja dus gewoon in korten tot vanboven of tot helemaal in de hoek waar hij binnen komt;ja sorry mss domme vragen voor u maar ben juist bezig .greets

Comment

zet nu gewooon die filter IN je tent INCLUSIEF die afzuigbox, trouwens die afzuigkist hoeft nog niet eens.
                    gewoon die filter aan je "darm" hangen. die tent kan dat wel aan want er zitten meerdere buizen in en 1 buis is geschikt tot 30 kg dus als je 2 buizen hebt kun je het er best aan hangen.....
                    een filter is nogmaals hetzelfde effect als een afzuigkap dus niet doorheen blazen maar in weg trekken.............. zet em op een tuinstoel voor mij part weet ik veel...........geef tenslotte alleen maar advies...wat je er mee doet mnoet je uiteraard zelf weten. Maar heb zelf jaren ervaring dus van een "ouwe"moet je't leren he...........dus filter IN je tent
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

ja ok snap ja wel heb er lang over getwijfeld ;maar is erg zwaar ;hoe had je gedacht met fietsbanden ofzo dan;dat is eeen filter met diameter 270mm eh voor 1000kube.Scheeelt dat in opbrengst of groei of gewoon in levensduur want ben toch van plan kleinere te kopen bij volgende kweek;wat denk je alvast bedankt.Ziet er toch al beter uit eh heb nu de buis aan het plafond bevestigd .greets

Comment

wel nee ziet er nog hetzelfde uit hahahahhaha............ gewoon met spanband, fietsband, fietsketting, autoVsnaar, traktorwiel...........maakt niet uit.
                        je kan em ook rechtop tegen een zijbuis zetten met daaronder een houten balk he........ staat ie verticaal en dat vastmaken met een samsonite spanband.....te koop bij de betere reiskoffer handelaar..of je neemt gewoon trekbanden of een fietsband...........lol.........gewoon rechtop als je het niet vertrouwd en een balk eronder.

dat heeft als invloed dat je vlugger je warmte kwijt bent denk ik. het is en blijft een filter he.......... dus afzuigen..........
                        jou vriendin blaast er toch ook niet op??????

Comment

Ja khebterug rhyzotonic wortelst beginnen geven zoals je zei maar sommmige vallen nimeer te redden sommige nieuwe bladeren worden ook beetje geel we zulllen zien pfff.te weing wortelontwikkeling denk ik ;maar ja die grote potten droge uit he met 100ml water met rhyzo.toch bedankt

Comment

geen reactie's meer hier??????

Comment

hey kweker ;ja idd geen reacties meer ;ze zijn allemaal levensloos ;na 5weken was er nog eentje maar die wasamper 15cm hoog ;geen enkele vertoonde voldoende wortels aldus ga ik opnieuw proberen eh ;heb al terug inkopen gedaan;10pk-pure en 10 bubble gummers.heb mijn tent ook volledig heringericht;zoals jij onder andere had voorgesteld i.v.m. filter enzv.Ben nu de ideale omstandigheden van mijn tent aan het testen en dan gaan we voor ronde 2 .Allesinds thx

purak i.v.m. die zaadjes.greets
                              Last edited by westport; 15 May 2011, 04:05.

Comment

ik werk ook op cocos ivm je watergeef probleem dat heb ik ook nog gehad. ik zet men potten nu in een bak de grote van men tent en 5 tot 10cm hoog (dumabak bv.) andere kunnen ook liefst met ribbeltjes in ik giet daar men voedings water in en laat de potten het water dat ze nodig hebben zelf opzuigen wel maken dat je bak waterpas staat hoeveel je heeft hangt af van de grote van je tent en het aantal planten ik geef water als de grond bovenaan wat verbleekt (dan is het water in de ribbeltjes ook weg) geef dan 10 liter op 10 planten ik gebruik canna a en b 2.5 ml op 1l en als ze klein zijn zet ze in een kleinere open stek bak met een wat afgezuird water en rizo houd je lv wat beter

Comment

Bezig...
                                X