Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vrijdag krijgt ze voor de laatste keer een mega voeding en daarna moet ze de laatste twee weken op haar eigen karakter overleven. Beetje bij beetje de watergift minderen, zodat de toppen nog wat uitharden en nog een extra boost geven van hars, om hun zogezegde zaad te beschermen. Want ze voelt het einde naderen
De internoden sluiten zich nog mooi aan elkaar met bloemen, eens die mooi dichtgegroeid zijn geen water niet meer.
En dan , dan is het tijd voor de oogst ................
Ja klopt, veel minder blad als de white rhino, Duidelijk de aard van het plantje , want ze groeien in zelfde omstandigdheden compleet anders op.
Natuurlijk lijkt mij deze beter te zijn qua opbrengst omdat de onderste bloemen op de onderste takken ook mooi hard worden en bij de WR het licht zo diep niet doordringt.
Tnx voor het compliment. Dat weekje extra zal ik zeker en vast doen, bij de volgende soort zal ik alles beschrijven van zaad tot oogst, omstandigheden, voeding, ...
En het einde nadert. Mischien de laatste foto shoot voor deze dame.
De grote bladeren zijn nu rap aan het vergelen en vallen er van zelf af, hier en daar heb ik al een groot blad wegedaan boven de bloempjes
Comment