Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekje op Cocco

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekje op Cocco

jawadde kweker ,je gaat ne opleidingsvergoeding moeten vragen, lol, master yoda, fuck the force
    chill and good vibes grtzzz B2

Comment

hehe Btje....da weet je he.....als ik begin m'n zegje te doen hahahahha......
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Hallo
        sorry was hier een paar dagen ff niet
        bedankt Kweker voor je info en vragen

[QUOTE]nq die stekpluggen voor de (hollanders) dan lol zijn niets waard het neemt geen water op en je zaadjes verdogen er in en ze zijn kapot
        ga terug mijn broedkast gebruiken om zaadjes te ontkiemen veel makelijker en zeker dat ze uitkomen je zou natuurlijk ook eerst eens kunnen kijken hoe je die dingen MOET gebruiken he?? heb ze jarenlang gebruikt om te ontkiemen.....misschien de volgende x het plastic eraan laten en eens goed in water doen (met voeding en juiste ph).......voor je de boel loopt af te kraken.....

ik het ze in water gedaan met wortel voeding en dan om de 2 dagen wortel voeding mee gegeven van canna in het water
        mag max 4 ml /l gebruiken en gebruik maar 1.5ml en de ph houd ik op 5.8 tot max 6.0
        ik heb nooit geen plastic aan die stekpluggen gezien heb ze zo per stuk van de growshop gehaald

momenteel geef ik ze 100 ml water per dag ze hebben nu 4 dagen geen water gehad met da ze in de regen hebben gestaan buiten en was in slaap gevallen ze waren door nat nu zijn de potten terug droog en ik geef nu om de 2 dagen 2ml/l wortel voeding van canna
        andere voeding in mijn water is enzymes 1ml/l coco A 1ml/l coco B 1ml/l
        voeding rustig opbouwen als ze iets groter zijn zal ik ze paar keer besproeien met fish mix

[QUOTE]afzuiger uit? blazer erin? lv omhoog schroeven, temperatuur naar beneden gooien.
        Mag ik Uw NACHTtemperatuur weten?? greets kweker

aanzuiging en afzuiging staan op max 18 uuren waneer de lamp brand blazer staat ook in de kast 24/24 te draaien
        temeratuur krijg ik niet naar beneden met de 400hps lamp luchtbevochtiger staat op 9 of max te draaien 18 uur per dag ( das ongeveer 7 liter water per 18 uur ) waneer de lamp aan is mijn plantjes leven s'nachts (goedkoper voor eletriek) als ze slapen gaat het nooit onder de 19 graden

laat ons hopen dat ze er door komen heb nog 10 bubbel gums ontkiemd zijn er maar 6 uitgekomen
        nu eerst zien welke de vrouwtjes zijn normaal koop ik gefiminiseerde zaden maar wil link dit jaar niet lukken
        heb al 200 euro zaad mogen weg smijten slecht jaar voor mij wil 1 serieus kweekje hebben dit jaar

gr
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

laatste updatje

de plantjes op cocco gaan weg naar mijn vriend
          mijn andere plantjes dat ik buiten had gezet mijn 3 ciritical en mijn 3 white widow na 6 weeken buiten te staan in regen wind en zon zien er terug kern gezond uit en zijn zeer veel gegroeid zo kga ze in bloei trekken

zo dat zijn de laatse foto's van de kleine amnesiatjes op coco
          en zal nog een foto bij steken van mijn critical en white widow
          kzal mijn post op aarde terug openen van mijn white widow en 3 critical

bedankt voor alle hulp zal zeker nog een kweekje opstarten op cocco als de white widows en ciritical klaar zijn
          zal binnen een week of 9 zijn
          greets

DSC01023.jpgDSC01024.jpgDSC01025.jpg

Comment

plantjes zijn klaar dit topic mag gesloten worden
            bedankt voor iedereens hulp

Comment

Geen foto's meer ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nen sorry de plantjes waren er erg aan toe en heb per ongeluk met mijn nieuwe pc in gebruik te nemen mijn laatste foto's gewist
                laat dat niet lang op mijn pc staan ( bewijs materiaal )
                heb er trouwens erg weinig van gehad ( critical 3 planten 36 gr en ww 3 planten 19 gr )
                was meer mislukt dan iets anders
                de Critical is wel erg goed en zwaar ...zeer lekker weedje zal ik zeker nog eens zetten
                de WW was minder goed

---------- Post added at 17:42 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

bedankt voor al de berichten en de hulp van iedereen
                hopelijk helpen jullie me terug want wil nu eens een goeie kweek en niet iedere keer een beetje

greets

Comment

Bezig...