Zo vandaag alleen wat dor blad verwijderd en hier en daar een extreme uitschieter teruggebonden. Tevens de blumats even doorgespoeld, zat toch wel enigszins wat opgehoopte voeding in. Neemt niet weg dat ik nog steeds tevreden ben over deze opstelling. Zoals eerder aangegeven volgende ronde volledig op blumats maar dan SOG. Ik wilde voor airpots gaan maar op Temu zijn de stoffen potten zo goedkoop dat ik dat voor mijn gevoel niet kan rechtvaardigen. Ik heb er dan ook maar gelijk 15 besteld, dan kan ik gewoon zonder overpotten ontkiemen in de kokos of wellicht ontkiemen in 1 liter potjes. De Blumats stel ik de volgende ronde pas in nadat de dames goed boven zijn, scheelt een hoop getwijfel.
Deze keer foto's van onder het bladerdek... kunnen jullie ook eens zien hoe het licht er door komt en na het verwijderen van dor blad durfde ik dat wel aan.
Een stam heeft helaas recht onder de uitstroom van de blumat gestaan en vertoont hierdoor een bruine plek. Geen idee hoe lang dat al is maar de takken zien er verder prima uit, wel een puntje van aandacht dus.
IMG_4451.jpg IMG_4452.jpg IMG_4453.jpg
Deze keer foto's van onder het bladerdek... kunnen jullie ook eens zien hoe het licht er door komt en na het verwijderen van dor blad durfde ik dat wel aan.
Een stam heeft helaas recht onder de uitstroom van de blumat gestaan en vertoont hierdoor een bruine plek. Geen idee hoe lang dat al is maar de takken zien er verder prima uit, wel een puntje van aandacht dus.
IMG_4451.jpg IMG_4452.jpg IMG_4453.jpg
Comment