Goedenavond allen,
Mijn huidige ronde is bijna ten einde en omdat ik nogal krap zit in tijd heb ik besloten een ronde 12/12 te draaien vanaf zaad. Voordeel is dat ze rustig kunnen ontkiemen in wat kleinere potten in het restlicht van de grote dames. Ik verwacht dat het wederom een dag of tien duurt voordat ze boven zijn, dan kunnen ze 14 dagen meesnoepen van gematigd licht om vervolgens overgepot te worden en vol gas te gaan. Er zijn nog wat kleine aanpassingen die ik moet doen aan mijn kweekruimte maar dat heeft meer te maken met de positionering van de lampen.
Wat gaan we precies doen:
IMG_4561.jpg
Mijn huidige ronde is bijna ten einde en omdat ik nogal krap zit in tijd heb ik besloten een ronde 12/12 te draaien vanaf zaad. Voordeel is dat ze rustig kunnen ontkiemen in wat kleinere potten in het restlicht van de grote dames. Ik verwacht dat het wederom een dag of tien duurt voordat ze boven zijn, dan kunnen ze 14 dagen meesnoepen van gematigd licht om vervolgens overgepot te worden en vol gas te gaan. Er zijn nog wat kleine aanpassingen die ik moet doen aan mijn kweekruimte maar dat heeft meer te maken met de positionering van de lampen.
Wat gaan we precies doen:
- 15 zaden (Crystal White Kush van Super Sativa Seed Club) ter ontkieming gelegd in een glas water (yep, lekker old school) maximaal 12 van deze gaan daadwerkelijk de potten in maar het streven is minimaal 9. Mochten het er 12 worden dan moet ik ook kokos gaan hergebruiken want heb maar 9 zakken besteld. Dit is op zich geen probleem met kokos. Tip! Bij petsplace kan je het allemaal bestellen zonder verzendkosten! Dus ook potgrond/kokos
- 900W LED (ali)
- Plagron CalMag Pro (weet ook niet waarom het pro heet)
- Hy-Pro Coco
- Hy-Pro Generator
- Plagron Cocos Premium
- 9/12 potten a 50l. (Temu stoffen potten)
- Blumat druppelsysteem
IMG_4561.jpg
Comment