Updates gaan hier nog niet zo hard maar ze doen het prima dus ik heb ook geen reden om me zorgen te maken. De kleinste blijft in verhouding nog erg klein, op de foto's zie je ook goed dat ze beduidend minder water verbruikt, heb haar vandaag dus niets gegeven, de rest wederom 200ML. Ik hoop dat ze nog tot volgende week woensdag in deze potten kunnen blijven staan maar ik vrees dat ik zaterdag aan het werk moet. Eigenlijk heb ik daar niet echt tijd voor. Bijkomend probleem... de juiste lampen hangen nog boven mijn andere dametjes... had verwacht dat die nu al ruimschoots klaar zouden zijn. Nou ja, het is ook niet zo dat deze lamp niet voldoende power heeft en ik kan er een bij hangen maar dat is niet wat mijn oorspronkelijke planning was.
Ik kan nog niet beoordelen of de hogere ec zoden aan de dijk zet maar ze staan er lekker fris bij dus ik denk dat het voor nu een goede verhouding is.. Wel leuk een keer een en dezelfde soort in de tent.. gaat zo gelijkmatig dat ik me afvraag of ik het kleintje er niet beter uithaal. Maar ja, dan denk ik bij mezelf.. de lamp brand toch wel, water kost niets en een lege plek levert niets extra's op want ben deze ronde niet van plan te scroggen.
Ze lijken op de foto's wat droog te staan... dat klopt.. ik controleer nu 's avond en 's morgens en wil ze gedurende de gehele ronde zo droog mogelijk kweken. Het idee is om de LV beheersbaar te houden en het de planten iets minder comfortabel te maken.. de laatste ronde heeft veel blad en ik hoop dat dat zo iets minder is.
IMG_4708.jpg
Ik kan nog niet beoordelen of de hogere ec zoden aan de dijk zet maar ze staan er lekker fris bij dus ik denk dat het voor nu een goede verhouding is.. Wel leuk een keer een en dezelfde soort in de tent.. gaat zo gelijkmatig dat ik me afvraag of ik het kleintje er niet beter uithaal. Maar ja, dan denk ik bij mezelf.. de lamp brand toch wel, water kost niets en een lege plek levert niets extra's op want ben deze ronde niet van plan te scroggen.
Ze lijken op de foto's wat droog te staan... dat klopt.. ik controleer nu 's avond en 's morgens en wil ze gedurende de gehele ronde zo droog mogelijk kweken. Het idee is om de LV beheersbaar te houden en het de planten iets minder comfortabel te maken.. de laatste ronde heeft veel blad en ik hoop dat dat zo iets minder is.
IMG_4708.jpg
Comment