Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crystal White Kush 12/12 vanaf zaad.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wederom 3 aangetaste plante aangetroffen.. Ik haal morgen alles om en hoop dat er nog iets rookbaars bijzit. Erg jammer want zeer mooie planten met zeer mooie toppen. Verslag zal dus geen verdere updates bevatten
    Lopend verslagโ€‹

Comment

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Pff wat kut zeg, hopelijk hou je wat moois over๐Ÿ˜ succes!

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Jammer ja
      Maar wat Babz zegt, of olie!

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Ja erg jammer
      Had je minder ellende gegund
      En helaas zien wij niet wat het echte eindresultaat zal worden

Nou wellicht valt het allemaal nog enigszins mee en heb ik te vroeg besloten om het bijltje erbij neer te gooien.. Dus bijltje maar weer even begraven.... dit is hoe de rest er nu bijstaat. Geen geweldige brenger dus deze ronde maar goed... de omstandigheden waren ook niet ideaal.

Ziet er overigens wel smakelijk uit en nu de geur van de toprot uit de tent is ruikt het ook weer zoals het hoort

Nou ja, hopelijk kan ik deze dan in ieder geval afbloeien, hetgeen ik geknipt heb ivm de rot bevat nog geen enkele milky trichoom. Sterker nog, ik zie nu pas op de eerste planten enkele milky trichomen... Moeten dus nog wel ff.. IMG_0450.jpg
    Attached Files
    Lopend verslagโ€‹

Comment

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Hopelijk blijft het nu zo! Wel flinken toppen maat๐Ÿ˜…

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Wat een fijne torentjes hier! dat krijg je dus van 12/12 in het begin? hmmm damn ook eens proberen. Maar zegge is die bovenste voet van sommige planten geen licht stress? Als de top tijdens de bloei eindeloos blijft groeien en maar zo bladen met 1 vinger afvuurt lijkt me dat meestal een stress respons.
      En ja zonder dat zijn het nog mega lange toppen.
      Oh heb je zo'n top al eens proberen backbuilden? (de top toppen in week 4-5-6 van bloei afhankelijk van de ontwikkeling en dan blazen alle nugs nog meer op) hoewel als je met rot te kampen hebt gaat het niet voordelig zijn om ze nog dikker te maken.

Uiteindelijk toch nog 7 planten kunnen afbloeien en oogsten... Dat is natuurlijk helemaal niet wat je ervan hoopt maar toch 631 gram wiet die ik anders niet had... Ok... eerlijk is eerlijk, ze hadden best nog een weekje langer gekund maar ik ben even uitgegaan van de breeder die 55-63 dagen opgaf, hebben 65 dagen echte bloei gehad als ik goed geteld heb. Ik durfde het echter niet aan, grotendeels milky, beetje amber maar ook nog wel wat helder aanwezig. Dus heb alle onderste toppen verwerkt tot 417 gram zeer potente boter en dus 631 gram zeer smakelijke toppen (zal als ik er aan denk vanavond even foto's maken). Op dit moment 70 gram van de boter gebruikt om een monchou taart te maken.. Ik moest de boter natuurlijk in dit geval wel even verhitten dus heb dan ook gelijk alles maar gedaan (2 uurtjes in de slowcooker, daarna 200 micron gezeefd, restant 417 gram boter). Nu dus ruim 350 gram boter over, na vanavond bedenk ik wat ik er mee doe omdat ik nu nog niet weet hoe het effect is. Maar 512 gram nat knipafval moet lijkt mij voldoende zijn om deze hoeveelheid boter van voldoende kracht te voorzien... De geur is in ieder geval vrij extreem.

IMG_0538.jpg

Attached Files
    Lopend verslagโ€‹

Comment

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Toch nog prima, geniet van je wietje!

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      ik heb je tip even opgevolgd... is erg smerig maar zeer potent.... wel een idee om avonds even snel voor het slapen gaan te doen.

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Zekerweten
Bezig...
X