Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Banana

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Strawberry Banana

Korting op 420shop
    Goedemorgen allen,

Ik kreeg zojuist te horen dat ik nog 5 maandjes langer in NL blijf
    Nou ja, zoals sommigen wellicht hebben gelezen geen mijn laatste ronde niet bepaald van een leien dakje dus bij deze heb ik besloten het volgende week nogmaals te proberen.
    Ik heb dus zojuist op hoop van zegen zaden besteld bij wietzadenshop, Strawberry Banana om precies te zijn. Hopelijk morgen of dinsdag binnen.

Ik heb besloten om deze op 18 uur te starten (vanaf ontkieming) en dan na 10 dagen om te schakelen naar 12 uur, ga nog even kijken naar de wijze van ontkiemen maar denk ouderwets in een koffiefilter (werkt meestal goed). Dat is erg snel maar de laatste keer onder 12 uur licht ging fantastisch, ze hadden alleen iets rossiger mogen zijn.
    Specs volgens de website:
    Strawberry banana wietzaden

Gefeminiseerd

Genotype 70% Indica / 30% Sativa

Banana Kush x Bubble Gum

Aanbevolen om binnen en buiten te kweken.

Bloeit binnen 63 dagen

Opbrengst binnen 450-550 g / m2
    Oogst buiten Eind september / begin oktober

Buitenproductie 650-850 g / plant

THC hoog 24%
    Weet nog niet of ik specifieke technieken ga toepassen maar de wijze van voeden blijf ik hanteren, dit beviel zeer goed. Nog wel even de leidingen spoelen met peroxide.

Voeding wederom Plagron Coco en daarnaast Calmag. Ga deze keer wel met een startbooster werken maar dat is meer omdat ik denk dat een klein beetje voeding de zaden niet kan schaden.
    Verder hoop ik op een mooie opbrengst. Ik verwacht dat ik deze ronde niet al te veel updates zal hebben i.v.m. drukte met werk.

Groetjes
    Lopend verslag

Calmag is al voeding, slimpie.

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ja, maar wel startbooster.

Kan je vervangen voor calmag??

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      klopt.. maar ik heb zo'n startsetje gekregen met aptus startbooster erin. Ik gebruik mijn CalMag om mijn water op de juiste basis EC te brengen, dus ja inderdaad geef ik ze altijd wel iets voeding. Maar goed, los daarvan druk ik ze normaal zo in een koffiefilter en nu wil ik eens zien of ze sneller zijn met startbooster.

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Volgens LR2 heeft wiet helemaal geen boosters nodig.

subke , succes ! potjes vol met op nederlands gekweekte bodem wiet nog, succes!
    Ganja always does the trick.

Comment

Nou, de zaden zijn in ieder geval netjes op tijd geleverd. Complimenten voor wietzadenshop.nl voor dat gedeelte. Nu moeten ze nog ontkiemen maar dat ga ik deze ronde dus zo doen.
      Water aangelengd met CalMag en Startbooster. EC 1.1 (iets uitgeschoten). PH 6.5, temperatuur tijdens vullen 23˚C.

Mooie zaden overigens maar aan de andere kant.. ik heb ze ook nooit eerder bekeken. Voor de prijs hoef je het niet te laten want heb 20 zaden besteld, 22 gekregen en totaal incl. verzendkosten €54.95. Dat is nog geen €3,00 per zaadje

Ik heb er 15 ter ontkieming gelegd, 12 zullen er daadwerkelijk de potten in gaan. Starten doen we onder 18 uur licht want merkte dat de ruimte nog een beetje aan de koele kant is (19˚C). Licht is voordeliger dan het hele huis verwarmen dus zodoende de 18 uur licht (240W op 60cm boven de kap). Zodra de worteltjes onder de potjes uitkomen of het steeltje meer dan 5 cm boven het "potje" uitkomt gaan ze de grote potten in. Deze zal ik de eerste 10 dagen handmatig bewateren i.v.m. 18 uur licht waarna ik de blumats in werking stel en dus vanuit het voedingsvat ga voeden. SCROG?? Ik weet het nog niet, de ruimte leent zich er wel heel mooi voor maar het is ook altijd erg veel werk. Wil wel 2x toppen want de laatste ronde waren de toppen gewoon een maatje te groot en in zo'n oud huis is schimmel dan zo aanwezig.

Ik hoop dat de dames as dinsdag wel boven zijn, maar goed, we gaan het zien.
      Eerst even de foto's van wat ik binnengekregen en gezaaid heb.

IMG_0610.jpg
      Attached Files
      Lopend verslag

Comment

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Ik heb meerdere kweekjes gedraaid met zaad van de Wietzadenshop.nl en ook duurder zaad, ik ben tevreden over beide tot nu toe.

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Nou zelfs na al die tekst zijn ze nog steeds niet boven

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        , ik duim mee voor de volle 100% !
    Bezig...
    X