Zo'n beetje alle dames gaan nu in meer of mindere mate door het net, het sprongen blijft een lastig verhaal maar ik merk wel dat de nieuwe uitlopers wat eenvoudiger gaan dan de dikke takken uit de hoofdstam. Het extra water van de week heeft ze goed gedaan maar ik kan dat niet dagelijks doen omdat de LV vrij hoog oploopt na de extra watergift. Ik laat ze dus nu weer 2 of 3 dagen met rust (wat bewatering betreft). Scroggen is wel iets wat ik nu dagelijks moet doen want ze zijn flink aan het strekken en de eerste bloedhaartjes zijn ook al zichtbaar. Ervan uitgaande dat ik precies op tijd ben omgeschakeld zou mijn net nagenoeg helemaal vol moeten zitten wat natuurlijk fantastisch is. Qua opbrengst heb ik werkelijk geen idee wat ik realistisch mag verwachten want ik heb een hoop zaken anders gedaan dan voorgaande ronden. Eerste keer hergebruik van kokos, gestart op 16/8 lichtschema, na 2 weken al 12 uur en aanvankelijk geen plannen om te sprongen en nu begint het daar toch wel weer erg op te lijken. Als het zo blijft ontwikkelen moet ik volgende week wellicht wel een keer gaan ontbladeren maar goed, zoals degenen weten die mijn eerdere verslagen gevolgd hebben doe ik dat uitsluitend indien er noodzaak voor is. De moeilijkheid deze ronde is dat er ook 2 AF-jes in de tent staan. Deze groeien veel langzamer dan verwacht dus wellicht dat ik wat ruimte vrij moet houden voor ze. Ik zal ze sowieso op een verhoging moeten plaatsen want de lampen moeten volgende week omhoog. Overigens denk ik dat ik eindelijk de correcte EC-waarde heb gevonden, geen tekenen van overvoeding en geen tekenen van tekorten... heerlijk groen van kleur, zeer snel herstel en momenteel explosieve groei. Zal vanavond kort voordat het licht aangaat een foto maken zonder licht. Dan kunnen jullie de kleur ook zien hoewel de foto's op mijn scherm aardig correct de kleur weergeven (2024 MacBook Pro)
IMG_0876.jpg
IMG_0876.jpg
Comment