Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chocolate Haze 12/12 in kokos.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gaan nu lekker.. nog wat licht van kleur, PH is in orde dus de EC gaat omhoog naar 2.1 totaal. Dat blijft zo voor een dag of twee en dan zakt deze als het goed is naar 1.8 door bijvullen met vers water. IMG_1556.jpg
    Attached Files

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Geen chrysantenbol maar een wietbol
      Mooie ronde compacte dames

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      ik vind ze ook wel erg leuk zo.. benieuwd hoeveel ze strekken daar dit mijn eerste sativa ronde is (buiten mijn minigrow dan)

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik zet tegenwoordig iedere ronde minstens één sativadiva. Voor de actievere daagjes. Ze strekken nauwelijks meer als de indicaatjes. Alles is hybride he

Geen biedermeier maar een wiedermeier

Ben je van plan te gaan snoeien zodra ze gaan strekken? Zogeheten Lollipoppen? Kunnen ze wel gebruiken denk ik , erg bossig voor een Sativa?

Comment

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Dat doe ik indien nodig, maar ik haal nooit meer weg dan nodig, ze mogen lekker volle planten worden, kan er altijd nog wat zijverlichting bij zetten

Ze gaan heerlijk... kleur is precies zoals ik het graag zie en de planten zijn mooi compact maar niet te.. lichte strek is waarneembaar en daar hoopte ik al op.. Duidelijk is wel dat het geen hele grote planten zijn. In de minigrow werd ze al niet hoog maar ook hier valt de hoogte me ietwat tegen. Voordeel is natuurlijk wel dat ik zo de temperatuur een stuk beter onder controle kan houden. Ik heb nu vooral even foto's gemaakt om te laten zien dat de planten op 1 na behoorlijk gelijkwaardig zijn (auto's niet meegerekend). ik hoop dat dit een beetje zo blijft, als ze dan niet meer dan 40cm strekken vanaf nu heb ik nog 80 centimeter over voor mijn lampen en afzuiger. Op het eind zit ik het liefst rond de 30cm dus dat is heel mooi. Afzuiger staat momenteel op 30% vermogen en dat lijkt helemaal prima. Temperatuur is zelfs wat laag (27˚C). Tent trekt nog net vacuüm en dat is altijd mijn uitgangspunt. Hoe minder afzuiging, hoe minder CO2 verloren gaat. Nu staat die ingesteld op 500 PPM maar dat is puur om eventuele tekorten op te vangen. Het is niet echt een toevoeging. Heb nog geen data dat er gedoseerd is langer dan 1 minuut en de fles lijkt nog volledig gevuld. Normaal bij 1500PPM zit ik op 4-6KG per week. Dat wordt me veel te gek en aardgas hier leggen is geen optie.
    Verder heb ik een foto gemaakt van een van de getopte planten en hoe dat uitgepakt heeft.
    IMG_1588.jpg IMG_1594.jpg IMG_1595.jpg IMG_1592.jpg
    Attached Files

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Prachtig! Die Action kokos is niks mis mee. Het trage opstarten had ik wel met stekken maar niet met zaad. Denk teveel licht en te weinig water.

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ziet er zeker mooi uit 👀

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ik denk idd te weinig water… heb bedacht dat de oorzaak toch bij de Blumats zitten. Als je nu kijkt naar de auto’s die in dezelfde tent staan is de kleine een met een ander type blumat kegel (langer). Denk dat de toplaag te snel uitdroogt voor de zaailingen
Bezig...