Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekk (Jorges D) met cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1ste kweekk (Jorges D) met cocos

Korting op 420shop
    hey ,
    Bij deze eindelijk m n 1ste kweek . omdat ikzelf nog maar nen beginner kweker pro blower ben zal ik ff proberen om wat fotokes te plaatsen.
    dit is wat ik allemaal gekocht heb Secret Jardin DS 120x120x180 ,koolstoffilter, afzuiging 500Kub, 600W lamp + cooltube, 2 bevochtigers+ hygrostat , elektrische verwarming en heb van goede vriend nog
    een grote gaskachel en perfecte mobile airco koude, warme luchtblazer en onvtochtiger ALL INN . inlaat komt van onder de pannen diameter 20cm uitlaat gaat naar de nok van het dak. Ik gebruik de HESI
    voeding. Ben ondertussen eind 6de bloeiweek Jorges Diamond 2.jpgJorges Diamond 13.jpgJorges Diamond 17.jpgJorges Diamond 19.jpgJorges Diamond 21.jpgJorges Diamond 22.jpgJorges Diamond 23.jpgJorges Diamond 33.jpgJorges Diamond 35.jpgJorges Diamond 36.jpgJorges Diamond 37.jpgJorges Diamond 38_edited.jpgJorges Diamond 40_edited.jpgJorges Diamond 43_edited.jpgJorges Diamond 44_edited.jpg en gebruik cocos. Bladluis heb ik ook al last van gehad maar heb dit opgelost door 2x te besproeien en tent volgestoken met lieveheersbeestjes .
    De 15 plantjes zijn Jorges Diamond en komen van een moederplant. Grrr moet 1ste de fotos verkleinen ga ze zo snel mogelijk posten.

Re: 1ste kweekk (Jorges D) met cocos

Heb je ze al in de tent staan? Ik vind de toppen nogal klein voor een 600 watt lamp. Ze zijn wel mooi wit dus verwacht wel een lekker wietje. Aan de THC zal het niet liggen.

Die cooltube, heb je die wel nodig. Ik denk van niet namelijk. Wanneer je met een cooltube werkt gaat ik meen 20% (pin me er niet op vast) van je bruikbare licht verloren. De 600 watt lamp komt dan meer overeen met een normale 400watt lamp. Ik zou de cooltube weglaten indien niet nodig. En gezien je maten van de tent en je voldoende afzuiging moet dat makkelijk kunnen.

In ieder geval leuk iemand met coco's erbij te hebben.

Succes verder.
    Gr Q

Comment

Hey Quattro ik denk dat ik de cooltube wel nodig zal mm ,tent staat op zolder en zeker met die warme dagen. Zijn er gelukkig nog niet zoveel geweest.
      Nu de zomer wel bijna gedaan zal zijn zal ik m mss de volgende ronde vantussen laten, thx mate vr de tip. En ondertussen zijn de toppen al wat bijgekomen, maar idd nr mijn goesting
      mogen ze ook nog wat bijkomen. hoe dikker hoe beter. Vanaf morgen gn de laatste 2 weken in en een vriend, collega kweker die ik ken heeft ervaring met Jorges D en zegt dat de buds de laatste dagen nog gn dikker worden.
      Ik hoop het echt wel . Zal vanavond nog wat nieuwe pics plaatsen. alvast bedankt vr de reactie.

---------- Post added at 15:36 ---------- Previous post was at 15:29 ----------

Jorge `s Diamond is een unieke harsrijke Indica-dominante varieteit: krachtig, zoet, smaakvol en onvoorstelbaar zacht rokend. De zeldzame indica-dominante genen is exact de juiste hoeveelheid sativa om de rook te geven een zeer sterke langdurige high. De uitzonderlijke smaak en aroma zijn fruitig en zoet. De onverzadigbare smaak is zoet en vergelijkbaar met wilde honing en framboos. De stam is nagenoeg onderhoudsvrij, ook spint en andere plagen weten om te vertrekken Jorge's Diamonds # 1 alleen. Medische opmerking: met dunnelaagchromatografie het THC-percentage werd berekend op 16 tot 18%, terwijl de stam (medische noot) is hoog in THCV, CBD en CBN. THC: 16-18% bloeitijd: 8 - 9 weken oogsttijd : 15 oktober opbrengst: 200 - 500 gram/m2.
      Bloeitijd binnen: 60-70 dagen (~ 65 dagen) Opbrengst / Aantal Indoor: De oogst van deze stam is krankzinnig hoog en absoluut top oplevert . Algemene Indruk Indoor: is alles bij elkaar krankzinnig stam - absoluut aan te raden . Harvest tijd Outdoor: Midden oktober + / - 2 weken in B xl Sa α klimaten. Opbrengst / Hoeveelheid Outdoor: De oogst van deze stam is geweldig . Algemene Indruk Outdoor: is alles bij elkaar erg goed en zeer aan te bevelen . Stemmingen van onze gebruikers: Jorge's Diamonds # 1 krijgt 9,67 van de 10 mogelijke punten in de gemiddelde
      Last edited by Jointjedraaien; 6 August 2013, 04:36.

Comment

hey beste blowers and growers hier volgt een kleine update hoe het zit in m n tentje van mijn allereerste kweek. Heb nu normaal gezien
        nog een 2tal weken te gaan en hopelijk zwellen de buds nog goed aan. Zal anders maar een magere oogst worden denkt ik. wat denken jullie ervan alle info is welkom.
        Hier volgen de picsJorges Diamond 57.jpgJorges Diamond 59.jpgJorges Diamond 60.jpgJorges Diamond 61.jpgJorges Diamond 62.jpgJorges Diamond 63.jpgJorges Diamond 64.jpgJorges Diamond 65.jpgJorges Diamond 66.jpgJorges Diamond 67.jpgJorges Diamond 68.jpgJorges Diamond 69.jpg
        A joint a day keeps rhe doctor away!

Comment

je gaat er in ieder geval wat lekkerre grammen van afhalen!
          persoonlijk vind ik je planten erg klein,ma goed tis je eerste keerverder is t ietwat te droog of te warm in je hokje(gezien de bladranden omhoog staan).
          als je wat rustigger aan bent met bijvoeden in t begin en evt iets langer voorgroeit.ga je volgende x zeker scoren!
          nu heb je kleine plantjes ,voordeel,alle topjes zijnontwikkeld en dus ook allemaal bruikbare wiet.
          je mag bes tevreden zijn,vooral over een week of 2,want die zwellen nog wel wat aan!
          grtz

Comment

hey txh markster die possitieve reactie maakt mn avond goed jongeuh. Ben blij om te horen dat het toch in orde komt en wat grammekes zal kunnen blowen. ivm de kleine plantjes
            denk ik dat het komt door in het begin met timers te werken die steeds raar deden ,is ondertussen m n 3de en goede. Vorige 2 kwam ik boven op zolder en mijn ligt was uit toen het
            eigenlijk moest branden en ik denk dat de timer zonder mijn weten ze in bloei gezet heeft ofzo . Dit gebeurde allemaal de 3de en laatste groeiweek. Bij drie Jorges heb ik de zijtakken naar
            beneden gebonden zodat de toppen wat meer licht krijgen en dit heeft wel resultaat ,ze zijn in volume en groote iets beter dan de die, die ik niet nr beneden heb gebonden. De temp in de tent ligt tussen 21 en 27 soms 28.
            Lv is rond 45 a 65%. Volgende x zal ik ze laten groein tot ze ong een 20tal cm zijn. Maar zou graag de techniek van SOGkweek onder de knie krijgen. Lijkt me wel interesant. De 2 clipventilators blazen tegen de toppen kan dit kwaad? of moet ik ze er echt boven laten blazen?
            nogmaals thx markster

Comment

beste is je fan niet tegen de plant te zetten maar er net boven,in de praktijk werkt dat vaak niet.t kan wel,alleen zul je dan wat dorre blaadjes krijgen in de plant!

Comment

dus hij moet ists nr boven?
                sry ze

Comment

helloooow,
                  Nog ff wat pics plaatsen. Wat denken jullie, moet deze nog afrijpen ? normaal gezien nog een dikke week, weekenhalf maar ik zie hier en daar al redelijk veel bruine haartjes . Als ik zo de trichomes een beetje kan zien moet ie nog
                  blijven staan volgens mij ,maar wie ben ik. Dermee stel ik de vraag liever aan de meer ervaren mensen hier op het forum. Lang leve dit forum. hier zijn de pics dan.Jorges Diamond 70.jpgJorges Diamond 73.jpgDe laatste 3 zijn echt wel mooi om naar te kijken al zeg ik het zelf mmmmJorges Diamond 74.jpgJorges Diamond 75.jpgJorges Diamond 77.jpgJorges Diamond 78.jpgJorges Diamond 80.jpgJorges Diamond 81.jpgJorges Diamond 82.jpgJorges Diamond 84 trichomes.jpgJorges Diamond 85 trichomes.jpgJorges Diamond 86 trichomes.jpg

Comment

Yo oy, Nu begint het echt wel te kriebelen zne. nog een paar dagen denkt ik. Ben ze nu aan het spoelen. De buds zijn sinds gisteren pss onploft . Ze voelen lekker dik en hard en als ik nie oppas blijven ze aan mijn hande plakken . Weet iemand soms nog een paar oogst tips ? Hier nog een paar nieuwe fotos Jorges Diamond 87.jpgJorges Diamond 88.jpgJorges Diamond 90.jpgJorges Diamond 91.jpgjorges diamond 92.jpg
                    Attached Files

Comment

ze zijn nog niet klaar naar mijn mening,overstappen op afgezuurd water.dan denk ik zeker nog 1 1/2 week.
                      dan zijn ze nog beter opgezet en n stuk compacter na de oogst!
                      wel mooie buds.
                      grtz

Comment

Tips ? Jahoor, blijf er vanaf met je handen ! Elke keer aan je toppen zitten bevordert toprot.
                        Ik zou ze zo lang mogelijk laten staan. Vergeet niet, dat na drogen maar 1/5 overblijft.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik controleer ze dagelijks en ga zal ze zker nog een weekje laten staan. Ik geef ook al afgezuurd water met Enzymen erin. Wel of geen Enzymen??
                          Hey QnQ dit was de 1ste x dat ik de buds heb aangeraakt ik kon me echt nie meer houden man en wou het echt is aanvoelen. Maar op u goede raad ga ik dit NIET meer doen thx daarvoor.
                          Heb nog een vraagje i.v.m zo lang mogelijk laten staan. Ik heb gelezen dat je ze langer laat staan dat idd wel de buds aandikken wat goed is, maar dat dit ook een invloed heeft op je smaak zodat ie
                          wel een beetje van zijn zoete fruitige honingsmaak zal verliezen en beetje zuurder kan gaan smaken???? alvast bedankt voor de info (markster,QnQ ) en alle info is nog steeds welkom grtzzzzz...

Comment

Heb ze eindelijk gekapt hier nog 2 fotokes . nog een dag of 15 laten hangen en hopelijk is ie dan blowbaar. Heb er wel een klein budje van appart gehouden als proeverke hier de fotokes:SNC01071.jpgSNC01072.jpg

Comment

Leuk gedaan, rustig drogen en laat het je smaken dude.

Grtz

Comment

Bezig...
                              X