Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekk (Jorges D) met cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekk (Jorges D) met cocos

heeey allemaal bedankt om me te steunen en de intresse . En ik denk dat ie zeker zal smaken Monty thx mate......

Comment

Jorge Cervantes maakt echt heel leuke video's. Heel informatief en toch leuk. Dus z'n soortje zal ook wel goed zijn

Comment

Is idd superweedje ,heb ondertussen al wat (proeverkes) geblowd en ECHT lekker man. lekker zoet speciaal smaakje en apestoned man mmmmmmmm grtzzzz

Comment

Ben blij dat het goed gelukt is, succes met de rest van de plant

Comment

Jammer dat er niet meer belangstelling is geweest. Ik denk dat je voorruit kan tot de volgende oogst. Ik ga je volgende ronde helpen de sectie coco's op te krikken met een eigen coco's verslag. Plan is met slabs en een druppelaar te gaan werken. Misschien ook wat voor jou Bernie.

Laat het je smaken. Het is je gegund.

Gr Q

Comment

heeey bedankt Cronic and Quattro.
              Ik blow nogal veel dus hopelijk ja, kom ik er tot men volgende zullen zien he... Heb van deze oogst in ieder geval al veel plezier gehad Ga je volgende verlag zeker lezen dan, lijkt me interresant
              met die slabs en druppelaars. Ik ga me met der tijd zeker nog spullen aankopen qua luxe voor mijn plantjes en mezelf maar nu ik al een goede basis heb ga ik van daaruit verder werken. Goedkope hobby is het zeker niet
              wil je dit echt goed doen . De nieuwe stekjes ga ik morgen halen (13 Jorges en 12 Arjans WW) en een SOG proberen. Nogmaals bedankt en veeeeel succes met je slabs en drubs man... see ya grtzzz

Comment

Mooi gedaan Bernie

Wil zelf ook beginnen met kweken op cocos. Ik hoop dat ze er net zo goed uit komen als die van jou.
                Maar in iedergeval bedankt staat genoeg info in deze topic om aan de slag te gaan.

Comment

hey Dampo thx mate. In ieder geval veel succes met jouw kweek op coco en hopelijk maak je er een verslag van en komt alles in orde e. see ya grtzzzz

Comment

Bezig...
                  X