Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
wel monty wat is daar mee gebeurd lol
nadat de zaadjes 5 dagen in de broedkast hadden gezeten waren sommige al lange wortels meer dan 5 cm
en dat is 1 tje dat we niet geheel in de cocco heb gestoken
maar binnen kort worden ze verpot naar de 11 lilter potten en dan kunnen we dat foutje wegwerken met dat ze dan tot aan de lob blaadjes in de cocco kunnen
Weedjewel het lijkt op gras maar dat is het NIET het komt uit een Amnesia heis zaadje eens zien wat er mee gebeurt als ik het laat groeien
wel het gras is ook beginnen bloeien zoals de rest maar ik ga ze terug in groei steken ze zijn te klein naar mijn gedacht er gaat anders bijna niets aankomen
na het bekijken op het internet zouw het mogelijk moeten zijn als ze in het begin van de bloei zijn om ze terug in groei te steken
zo dat ga ik nu proberen mislukt het dan begin ik opnieuw en wacht ik iets langer voor ik ze in bloei steek
zal straks paar foto's nemen waar de bloei kan beginnen te zien van het gras tes zeer raar iets hards an het lijken wel kleine blaadjes ....
wat gaat er uit komen .... mss nen goeien voor en POL van te maken wat komet er uit het gras ... lol
Je geeft nu 4ml/L Cocos-A en 4ml/L Cocos-B van plagron ?
Wat was de EC van die cocos voor je de planten erin zette ?
Ben je zeker dat de temperatuur in je hok onder de 30 blijft ?
Ze staan al 3 weken op 12/12 toch, als je ze nu weer terug in groei gaat zetten, kost dat je zeker een week of 6 groei (op 20/4)
Als je precies weet wat je fout gedaan hebt, en je hebt haast, is opnieuw beginnen misschien ook een optie ?
volgens shema is het 1ml/l enzymes 3ml/l cocco A en 3ml/l cocc B
maar ik gaf nog maar de helftvan alles was nog aan het opbouwen
als ik 1 of 2 weken verlies dat kan me echt niet schelen voor mij is kweken rust gevend en een hobby
altijd leuk om je eigen gekweekte weedje te smoren
ja ik weet wat ik verkeerd heb gedaan maar ik versta het echt niet
iok heb ze van als ze uitkwamen uit het zaadje 1 maand in voor groei gezet en dan in bloei
1 maand voorgroei voor amnesia heis is normaal meer dan genoeg maar ze groeien bijna niet
en nu kregen ze al een top plukje met 3 internodes ( aan zo een klein plantje komt er bijna niets aan !!!)
nu na 2 jaar proberen geef ik het bijna op ze heb altijd kleine mislukte kweekjes
zal eens iemand moeten vinden die mij serieus leert kweken want de moed zakt me soms in mijn schoenen
heb alles staan dat ik nodig hebt en toch mislukt het nog... grrrrrrrr fuck it
sorry voor mij taal gebruik maar ik heb er al meer dan 2000 euro in geinversteerd en het blijft maar niet lukken
denk dater al veel waren er mee opgouden dan
nooit opgevendat gras moet je er uitpleuren,wat verwacht je daar van?ph en ec meten is schijnbaar niks voor je.gewoon mooi voorgroei hokje met daglicht tl of 150 watt hps maken,en zorgen dat het op 25 graden blijft,makkelijkste is om gewoon de lamp 24 uur aan te laten.dan lightmix kopen,en je ontkiemde zaadjes als ze een pikkie hebben van 1 cm,ze in kleine potten met lightmix zetten.gewoon 2 weken laten staan,en alleen water geven.en dan kunnen ze naar je bloei hok zet ze in grote potten met allmix,en je hoeft ze de eerste 5 weken van de bloei alleen water te geven.heb je het water geven nog niet onder de knie,dan moet je ze gewoon wegen met een digitale weegschaal.succes ermee.
Ik heb nog even de eerste pagina doorgelezen, en ik zag dat je een Silverbox hebt.
Heb je dit topic gezien over die tent ?
Dan volgt natuurlijk de vraag of je het bodemzeil eruit gehaald hebt
QnQ kheb juist eens dat topic gelezen in heb inzuiging van binnen en afzuiging naar buiten meeestal is het rond de 30 graden iets te warm
maar kanniets meer doen
heb nog nooit gemerkt dat mijn tent naar plastiek ruikt maar krijg wel iedere keer gele blaadjes je kan het zien op mijn lasste foto's blaadjes worden terug geel
grondzeil is er niet uit
QnQ als je tijd heb wil ik gerust mijn setup met je bespreken als je mij kan helpen voor een kweekje tot een goed einde te brengen want ik bijna ten einde raad na 2 jaar is er nog geen 1 kweek goed gelukt de laatsete keer had ik critical en ww staan in titaal 6 planten van elks 3 en had 18 gram van mijn ww en had 36 gram van mijn critical en mijn eerste kweekje was met 10 planten en had daar maar 185 gram van was iets beter maar ook niet om over naar huis te schrijven
het kost me meer aan eletriek dan ik er aan over heb is goedkoper de weed te kopen dan zelf te kweken ik heb echt iemand nodig die me kan helpen tot 1 kweek tot goed einde te brengen dan kan ik mss alleen verder .. weet echt niet wat ik mis doe
Tumble ik heb een ph en ec meter ec gebruik ik niet omdat ik niet weet hoe er mee te werken messtal meet ik mijn water dat de ec niet boven de 1.4 komt en ph hou ik tussen 5.8 en 6.0 omdat ik met het afzuren niet altijd op 5.8 kan komen per druppel gaat het soms 0.8 naar beneden zo als ik het water meet op 7.0 en 1 druppel ph ajuster in doe heb ik 6.2 en zo laat ik het dan
Tumble jij spreekt over kweeken op aarde ik heb nog plagron mix liggen ( groene kleur ) maar ben nu bezig op Cocco van plagron
Comment