Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw kweekje 10X Amnesia heis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw kweekje 10X Amnesia heis

omdat je nu op cocco bezig ben,kan je nog meer fouten maken,omdat aarde een ph buffer heeft,dus zodoende is kweken op cocco,s iets moeilijker.gooi in ieder geval je grondzeil eruit,en vervang het door vijver folie.misschien heb je geluk en is dan je probleem opgelost.maak eens een foto van je tent,en van je afzuig gebeuren,dan kunnen ze hier zien of je dat goed voor mekaar heb.probeer ook je voorgroei tentje zo op orde te krijgen,dat het max 25 graden word in je voorgroei hokje.en dan mooi 9 potten van 15 liter kopen,voor de volgende keer.ps ik denk zelf dat het dit keer weer niks word,die zooi ziet er niet uit daar.weeg je potten een keer ,misschien verzuip je ze gewoon elke keer.

Comment

Tumble al de foto's van mijn kast . aanzuiging en afzuiging staan op de eerste pagina van dat verslagje
      verzuipen doen ze niet geef ze maar klein beetje water per keer
      nu staan ze nog in kleien potjes maar heb 15 potten van 11 liter staan is 11 liter niet groot genoeg mss ???
      voor ik nog inversteer in een voorgroei gok moet ik eerst eens een goed kweekje hebben in heb al veel geld er in gestoken
      zal straks eens dat grond zeil er uit halen ...
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

,et 9 potten van 15 liter krijg je je tentje mooi vol,en ook als oom agent langs komt zal het wel meevallen.bloeiende wietplanten overpotten,moet je normaal gesproken niet doen,want daar krijgen ze stress van.je temperatuur blijft zo hoog,omdat je slangen veels te lang zijn,ik zag het daarnet pas,raar dat nog niemand dit vertelt heeft aan je.ik denk dat je nu nog geen 200 cub afzuigt.in plaats van slang zou je ook pijp kunnen nemen,dit scheelt weer een beetje,je ufo afzuiger horizontaal hangen zou ook schelen.gooi je nieuwe zaadjes maar vast in de watten,en na ontkiemen,als ze een pikkie laten zien,gelijk in grote potten zetten.zou gewoon lightmix nemen.dan weet ik zeker dat ze over 4 weken groter zijn dan wat je nu heb staan.

Comment

Ik zie dat je Rhizotonic hebt, werkt dat?

Comment

Stuur de topic starter anders even een prive bericht. Het laatste bericht was "5th December 2011"
            Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
            X