Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de pot op met je potgrond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: de pot op met je potgrond

Er is iets raars met jouw cocos. Ik lees overal (ehh.. op de site van canna, in ieder geval) dat cocos niet te nat kan worden, als er maar een fatsoenlijke drainage is. Er wordt aangeraden zeker eens per dag water te geven tot het uit de drain loopt.
    Maar ondertussen heb jij nu en dan veel te natte potten. Je geeft nu water alsof ze op grond staan, als ik het goed begrijp.

Wat is er mis? Wat begrijp ik niet?

Was het wel een goed idee om die cocos te kneden aan het begin? Heb je het daarmee niet veel te compact gemaakt? (Ik heb geen idee: Ik heb nog nooit met eigen ogen cocos gezien...)

Comment

hoi blani,het cocco,s blok moet je wel kneden,omdat het niet vanzelf uit mekaar valt,ook al gooi je er veel water bij.ik heb gemerkt dat cocco,s veel meer water kan vast houden dan aarde.door de structuur blijft ze toch nog luchtig,ook al zijn de kuipen bijna niet te lillen.ik geef nu ongeveer 6 liter per kuip om de dag.alleen de middelste plant geef ik elke dag 4 liter omdat deze het meeste licht krijgt.als ik ga geven totdat ik drain krijg zal ik er minimaal 10 liter in moeten gooien,en dat vind ik te veel.ik behandel de cocco,s eigenlijk net als aarde,alleen geef ik veel meer water.

Comment

Ziet er goed uit TT, en die van jouw meuren dus ook al een paar beesten .
        Als ik die van mij heb aan geraakt met me trui ofzo dan meurt me hele trui naar de wiet...echt niet normaal meer.

Succes met de laatste weken!

Grtz

Comment

Mooie dikke vette toppen en donkergroen!!
          Kan je straks fijn "tumbelen" in de trimmert!

Comment

hoi weedjewel en dude,ben echt tumble trimmer fan nr1 maar haze gaat niet in de trimmerheel misschien de kleinste topjes.

Comment

nieuwe camera1 694.jpgnieuwe camera1 685.jpgnieuwe camera1 686.jpgnieuwe camera1 687.jpgnieuwe camera1 688.jpgnieuwe camera1 689.jpgnieuwe camera1 690.jpgnieuwe camera1 691.jpgnieuwe camera1 692.jpgnieuwe camera1 693.jpgook al zijn de toppen best wel dik,en ook is de bloei tijd niet al te lang.toch zie ik nu hazeheb de ec heel lang op 1.2 gehouden,paar keer iets hoger geprobeerd,en sinds 3 dagen geef ik ze 1.5,is nog weinig want is incl ec kraanwater.dus lage ec tot 45 dagen bloei en dan verhogen,en veel licht,schijnen ze lekker te vinden.de luchtbevochtigers staan nog gewoon aan,en ga ze vanaf vanavond steeds verder dimmen.heb van 90 literkuipen de onderkant los gesneden,zodat ik ze als onderzetters kan gebruiken.nu kan ik ze ook van onderen water geven.is handig heb er helaas nog maar 3.denk dat ze over 3 weken wel klaar zijn.

Comment

kijk dat is eens een kweek mooi man lekkerrrrre groetesoep.
                Hopelijk word het bij mij ook zo groene groetjes gizmo

Comment

Die dikke lekker aan

Grtz!
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

nieuwe camera1 754.jpgeffe zitten kloten met me camera instellingen,en veel foto,s gemaakt.dit was de enige scherpe en heb geen flauw idee hoe ik dat voor mekaar heb gekregen,begin nu toch te twijfelen of ik niet de 9 weken stek heb gekregen,voor dag 49 bloei zijn de haartjes al erg bruin,en ook worden de hoofdtoppen al aardig hard.wil over een week met rippen van ghe gaan beginnen.

Comment

Hey Tumble, leeg je postvak eens, ik kan je niet PM`en

---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 20:41 ----------

Zo, heb ff je topic doorgenomen, ziet er goed uit je planten, mooie wiet eraan, interessant kokos-kweekje.

Comment

nieuwe camera1 763.jpgnieuwe camera1 761.jpgnieuwe camera1 762.jpgco nuts go cocco!

Comment

Ziet er goed uit TT, nog een paar weekjes en je mag knippen!!!

Voor ons is het ook aftellen nu..

Succes!

Grtz

Comment

nieuwe camera1 764.jpgDude gaat geen weken meer duren,nog een dag of 12 en dan gaan ze om.de luchtbevochtigers staan nu pas uit,en de derde lamp gaat over 3 dagen uit,en dan begin ik met rippen van ghe,dat moet je alleen gebruiken als het goed gaat met je planten,dus de middelste dame krijgt het niet,die voed ik dan gewoon tot het eind,met een ec van 1.0 en een beetje topmax.zou ze wel langer kunnen laten staan,maar wil kijken of het nu echt 9 en halve week haze isze gaan nu in ieder geval sneller dan op aarde.

Comment

Kopie (2) van nieuwe camera1 777.jpgnieuwe camera1 775.jpgnieuwe camera1 776.jpgKopie (2) van nieuwe camera1 777.jpgnieuwe camera1 778.jpgnieuwe camera1 779.jpgnieuwe camera1 780.jpgnieuwe camera1 781.jpgnieuwe camera1 782.jpgnieuwe camera1 783.jpgnieuwe camera1 784.jpgnieuwe camera1 775.jpgnieuwe camera1 776.jpgKopie (2) van nieuwe camera1 777.jpgnieuwe camera1 778.jpgalleen de middelste plant,loop al aardig naar het einde.heb de derde lamp boven haar bolletje maar uitgezet.de kuipen blijven nu langer nat staan,bus ga minder water geven.vanaf morgen krijgen ze lauw water van ph 5.8 en rippen met ec van 1.4

Comment

Bezig...
                              X