Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de pot op met je potgrond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: de pot op met je potgrond

Ziet er mooi uit Tumble, het wordt al herfstig, en met Ripen zal dat nog wel vorderen, je wiet ziet er iig smakelijk uit

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 15:22 ----------

Ps. na de Ripen alleen nog water geven, het moet echt uit je wiet gespoeld worden

Comment

nieuwe camera1 790.jpgnieuwe camera1 786.jpgnieuwe camera1 789.jpgdoor de koude nacht,toch maar de derde lamp aangezet,de middelste plant heeft echt geen rippen nodig.de dames plakken al als gekken op een vliegestrip.na een dag zonder luchtbevochtigers kregen de dames al gele puntjes aan het uiteinde van het blad,is dus echt een tropische plant,die van een hoge lv en wat hitte en licht houd.

Comment

nieuwe camera1 810.jpgnieuwe camera1 792.jpgnieuwe camera1 793.jpgnieuwe camera1 794.jpgnieuwe camera1 795.jpgnieuwe camera1 809.jpg

Comment

foto 1 laat duidelijk zien hoe ze ervoor staan, ga zo door TT!
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Hoepsiefloepsie..tmv ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Tabaks mozaiek virus lijkt er wel op maar op sommige foto lijkt mij ook meeldauw te zien zal wel aan de kwaliteit van de foto,s liggen hoop ik of ik moet morgen maar naar hans anders toe

Comment

hahahahais geen meeldauw ze zijn gewoon super witwel in hetzelfde hok paar keer meeldauw gehad,maar na grondig schoonmaken,en zwartwit folie voor de gipsplaten gehangen te hebben,blijft het gelukkig weg.ook gebruik ik nu in de groei plagron bioprotectd.dat moet preventief werken tegen meeldauw,en dat doet het tot nu toe ook.

Comment

nieuwe camera1 822.jpgnieuwe camera1 817.jpgnieuwe camera1 818.jpgnieuwe camera1 819.jpgnieuwe camera1 820.jpgnieuwe camera1 821.jpgkuipen waren wat aan de lichte kant,dus de eerste dosis rippen hakt er gelijk goed in.heb wel een klein beetje spint ondekt,weggehaald met een nieuwe verfkwast.onscherpe foto,s tmf meeldauw enz zal aan jullie denken als ik op me nieuwe kussen lig vol met haze

Comment

ziet er vet uit
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Kopie van nieuwe camera1 824.jpg

Comment

vandaag gaat de muiddelste plant eraan,ook worden de grootste toppen van de andere planten geknipt,ben bang voor rot,foto,s volgen vandaag

Comment

succes met tumble

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Lekker plakken!!!

Comment

Bezig...
                              X