Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de pot op met je potgrond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: de pot op met je potgrond

thanks voor de leuke reactie,snieuwe camera1 630.jpgnieuwe camera1 627.jpgnieuwe camera1 628.jpgnieuwe camera1 629.jpgdoor de ec van 1.3 naar 1.2 te verlagen,hangt het blad weer in het donker.ook het meegeven van biogroei heeft ervoor gezorgd dat ze weer mooi donker groen zijn.ga de ec pas weer verhogen,als de hoofdtoppen zich gevormd hebben.dan zorg ik ook dat ze allemaal even hoog zijn,door sommige op een verhoging te zetten.dan knal ik er ook een 3e lamp bij,en ga ik de ec langzaam opvoeren naar 1.6

Comment

Hoi,

Die kachel: doe maar weg. Dat ding brandt op Butaan. Butaan is giftig voor planten.

Propaan moet je hebben. In de grijze fles.

Ook Lpg: niet doen, giftig.

Op tankstations hebben ze vaak propaan met een klein beetje butaan erin. Eigen merk. Niet doen.
      Gebruik 100% propaan.
      Ben je niet zeker vraag dan of het gas gebruikt mag worden voor horeca ( vis enzo )

Tot 3 lampen:
      Grijze propaan fles + 1 pit's kookpit. Steek die aan als het licht aan is. Bijna laagste stand.
      Laag neerzetten, niet naast het filter. Met een beetje geluk 600/700 ppm.
      Zo heb ik getest in mijn systeem voor ik het kacheltje nam.

Voor de rest zien je planten er goed uit. Ietsje rood door kou.
      Je kan wel een beetje extra P gaan toedienen nu.
      Stop met groeivoeding. Je wilt ze niet groter toch?
      Geef Ca en Mgo.

Wat is je grondtemp? Kan het zijn dat die wat koud is?
      Blaas hoog in, tegen de lampen.

grtz,
      Har
      Last edited by 123harry; 12 December 2011, 21:02.
      No-nonsens kweker

Comment

nieuwe camera1 642.jpgnieuwe camera1 631.jpgnieuwe camera1 636.jpgnieuwe camera1 641.jpgheb 4 van de 5 planten op een verhoging gezet.de grootste in het midden niet.de 4 zijn 90 cm gemiddeld.de planten staan nu iets breeder.ze hebben nu 130diep bij 190cm vol.morgen gaat de 3e lamp aan.ook ga ik ze nog een klein beetje dieven aan de onderkant ivm het water gevende grootste plant heeft veel dorst gehad,want de kuip was een stuk lichter.heb hem 5liter gegeven .zoveel geef ik nooit in de winter aan planten,maar op cocco,s is dit normaalme luchtbevochtigers staan nog aan,en dat blijft nog wel effe zo.

Comment

de 3e lamp brand. verder gaat alles rustig doornieuwe camera1 649.jpgnieuwe camera1 643.jpgnieuwe camera1 644.jpgnieuwe camera1 645.jpgnieuwe camera1 646.jpgnieuwe camera1 647.jpgnieuwe camera1 648.jpg

Comment

Dat gaat zeker wel lekker daar Tumble.
            En met die 3e lamp er bij aan,dan gaan ze wel knalluu die toppen.
            Gzz

Comment

nieuwe camera1 661.jpgnieuwe camera1 653.jpgnieuwe camera1 654.jpgnieuwe camera1 655.jpgnieuwe camera1 658.jpgnieuwe camera1 659.jpgnieuwe camera1 660.jpgja piet,ze staan lekker te knaleu!

Comment

Ja die gaan wel goed daar.

Had liever bij mij ook 3 lampen op gehangen,maar messchien is dat wat voor mijn volgende rond!?ben er nog niet over uit.
                En zou het echt zo veel verschil maken??.

De growshop zegt dat je met 4x600w lampen j het pas echt gaat merken.
                Maar dat is weer net te veel van het goeie die 4x600.
                Last edited by pietweed; 21 December 2011, 09:19. Reden: spel fout
                Gzz

Comment

ja piet eigenlijk is dit een beetje overkill,want 3 keer 600 watt is eigenlijk voor 3m2,maar omdat ik gehoord heb dat deze haze gek is op licht,gok ik het er maar op.ik kweek nu voor het eerst op cocco,s en vind de kuipen zo verdomd zwaar,nu worden ze ook een stuk lichter omdat ze nu als gekken zuipen.op aarde zou ik dit ook nooit doen.dit is voor mij ook een experiment.maar de laatste keer is de smaak van dat haze plantje me zo bevallen,dat ik er graag een berg van wil hebben.

Comment

Ja dat is,je kunt maar een voorraad hebben.
                    Zelf denk k wel dat een 3e lamp nog dikkere vruchten(buds) geeft,ongeacht welke plant er onder staan.
                    Gzz

Comment

Dat gaat lekker daar bij TT, zijn lekker aan het bouwen man.
                      Mooi groen ook.

Keep it up!!!

Grtz

Comment

nieuwe camera1 673.jpgnieuwe camera1 663.jpgnieuwe camera1 664.jpgnieuwe camera1 665.jpgnieuwe camera1 666.jpgnieuwe camera1 667.jpgnieuwe camera1 668.jpgnieuwe camera1 669.jpgnieuwe camera1 670.jpgnieuwe camera1 671.jpgnieuwe camera1 672.jpgwas zelfs even bang dat het geen haze zou zijn,omdat de toppen bijna net zo dik worden als bij ppben tot nu toe erg blij met de cocco,s.gebruik nog steeds alleen a en b,wel gebruik ik sinds een week als extra 10 ml topmax van biobizz per 10 liter water,want die had ik nog staan,en die heeft een heel erg lage pkn verhouding,volgens het etiket zou ie ook de smaak verbeteren.de middelste plant was net iets te hoog,en de lampen kunnen niet lager.daarom heb ik de hoofdtop geknakt en geboden.de plant heeft wel last van verkleuring,omdat ze de meeste energie krijgt,maar omdat ze voor de rest wel goed kan verdampen,laat ik de 3e lamp gewoon aan.over 3 dagen ga ik met de ec van 1.3 naar 1.4.nog geen spint of meeldauw gezien.zit nu begin week 6,dus dat belooft wat
                        Last edited by tumble trimmert; 25 December 2011, 15:51.

Comment

nieuwe camera1 684.jpgnieuwe camera1 676.jpgnieuwe camera1 677.jpgnieuwe camera1 678.jpgnieuwe camera1 679.jpgnieuwe camera1 680.jpgnieuwe camera1 681.jpgnieuwe camera1 682.jpgnieuwe camera1 683.jpg

dames gaan lekker,wel is de middelste plant flink lichter van kleur geworden,is niet zo gek want op nog geen 1.35 breed branden 3 keer 600 watt boven op haar bolletjeheb de eerste bruine haartjes al gespot,na het water geven moet ik nu 2 keer me handen wassen,want ze plakken nu als gekkende eerste liter a en b zijn er al bijna doorheen,ze zuipen net zoveel als het baasie
                          Last edited by ceBep; 30 December 2011, 14:35. Reden: dubbelpost

Comment

Hoort goed, lekker doorgaan

Comment

namens de dames en mij de beste wensenup date volgt in het nieuwe jaar.2012 het jaar van de cocco,s

Comment

Comment

Bezig...
                                X