Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De bloeiverschijnselen zijn er en de meerderheid zijn vrouwtjes . Door het uittoppen zijn het mooie compacte struikjes aan het worden. Ik denk dat dit een mooi oogstje zal worden.
Dat ziet er mooi uit Bobo! Mooi kleurtje en inderdaad lekker compact. Ik ben benieuwd hoe ze er over een paar weken bij staan. Volgende kweek ga ik ook experimenteren met toppen.
De bloei komt er goed in, alle mannetjes zijn verwijderd. Iets teveel mannetjes naar mijn zin ongeveer 35 % mannetjes . Maar we gaan een grotere potmaat kopen en de rest verwennen. Ze krijgen trouwens geregeld een beurt met visemulsie, wat ze aardig van me vinden .
ik dacht dat hydro gewoon betekend dat alles automatisch gaat zoals een druppelsysteem
@zion : dat is dus hetzelfde als normale aarde kopen zonder voeding erin en dan via je water voeding geven
ik vind dat niet het zelfde als druppelsystemen
Tegnwoordig plaatsen sommige "kenners" op cocos kweken in de hydro sector. omdat je idd start van neutraal medium zoals zion zegt. Is eigen aan hydro zoals steenwol, kleikorrels, ...
Druppelsysteem is gewoon dat je planten automatisch een watergift krijgen die je normaal met je handen geeft.
Comment