Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lol, ik verschiet er nog steeds van aan welk tempo ze groeien
Zien er stralend uit. Ik zie dat je vierkante potten gebruikt.
Heb ooit eens gelezen dat je best ronde potten gebruikt zodat de wortels gewoon rond kunnen draaien en niet gestoord worden door die hoeken die je wel hebt bij viekante potten. Is dit nu gewoon de grootste onzin of klopt het wel?
Bij jou lijken ze er niet echt onder te lijden
Heb ooit eens gelezen dat je best ronde potten gebruikt zodat de wortels gewoon rond kunnen draaien en niet gestoord worden door die hoeken die je wel hebt bij viekante potten. Is dit nu gewoon de grootste onzin of klopt het wel?
Lijkt mij gewoon onzin. Heb het er laatst met Bobo over gehad. Stel je hebt een kastje van 20 CM diep en 60 CM breed. Je wilt 3 potjes, dan kun je dus 3 ronde nemen van 20cm, maar beter neem je dan 3 vierkanten van 20cm (waardoor je dus minder ruimte verliest, en je potjes een grotere inhoud heeft )
ja klopt weedy maar omdat je een grotere inhoud hebt van je kastje dan dan kan je bloemen wat meer bossig gaan groeien zonder dat ze elkaar in de weg zitten
Comment