Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey Bobo leuke foto's, dat ziet er goed uit! Nu zijn planten bij jou gelukkig altijd in goede handen Je bent zowaar alweer op de helft dus dat moet helemaal goedkomen. Krijgen ze nog steeds visemulie? Keep it up man.
Jawadde!! Uw dames staan er weer prachtig bij maar we zijn natuurlijk nie minder gewend van u... Ge zijt gelijk een beetje 'de groene Hugh Heffner' Keep up the good work!!!
Bobo, nog even een vraagje over het soortje dat je hier staan hebt.
Ik vroeg me af of wat ze in de gewone volksmond 'NLX' noemen, of dit dan dit soortje is dat jij hebt: NL X White Widow? Of zie ik dat verkeerd? Graag antwoord op jou of op mijn topic waar ik de vraag stelde:
Yep, het begint al mooi te komen
Nog wat over het soortje: Zijn ze makkelijk vatbaar voor ziektes eigenlijk? Kortom, iets voor een beginnend kweker? Ook qua toprot enzo...
Keep it up!
Das enkel maar stof om nog maar eens tot de conclusie te komen dat er te weinig tijd in een mensen leven gaat om al de fijne plantjes eens gezet te hebben . De toppen komen ondertussen wel, das duidelijk! Hopelijk kan er wat deftigs van afkomen . Dat het goede kwaliteit is spreekt voor zich maar zijn het grote opbrengers die planten met WW genetica?
Keep it up!
Comment