De eerste ronde hangt sinds gisteren elders te drogen en sindsdien is het hok gereinigd en ga ik verder met de 600 watt setup.
Veranderd is het formaat container, ik ga dit keer langer voorgroeien op 4 maal 18 liter.
02.jpg
De zaden zijn van Green House en komen in de 18 liter. Rechts te zien zijn twee onbekende, maar zeer potente, Haze stekken welke sinds gisteravond staan, deze staan op 11 liter.
Nog wat info betreft de kruisingen:
AMS: Gran Flora x Fragolina
Big Bang: Skunk / Northern Lights x El Nino
The Church: Swiss Sativa Skunk x Super Skunk / Northern Lights
Stekken: Sativa onbekend x Sativa onbekend
03.jpg 06.jpg
Nieuw is de voeding; ik maak deze ronde gebruik van Advanced Nutrients. Ik ga de 3-part Grow Micro Bloom gebruiken met pH Perfect technologie .
De zaden moeten nog kiemen dus geduld geduld. Grtzzzz
07.jpg05.jpg04.jpg
PS ik zit niet in over de lage LV, de stekken zijn al geworteld en zaad heeft er vast ook weinig moeite mee.
Veranderd is het formaat container, ik ga dit keer langer voorgroeien op 4 maal 18 liter.
02.jpg
De zaden zijn van Green House en komen in de 18 liter. Rechts te zien zijn twee onbekende, maar zeer potente, Haze stekken welke sinds gisteravond staan, deze staan op 11 liter.
Nog wat info betreft de kruisingen:
AMS: Gran Flora x Fragolina
Big Bang: Skunk / Northern Lights x El Nino
The Church: Swiss Sativa Skunk x Super Skunk / Northern Lights
Stekken: Sativa onbekend x Sativa onbekend
03.jpg 06.jpg
Nieuw is de voeding; ik maak deze ronde gebruik van Advanced Nutrients. Ik ga de 3-part Grow Micro Bloom gebruiken met pH Perfect technologie .
De zaden moeten nog kiemen dus geduld geduld. Grtzzzz
07.jpg05.jpg04.jpg
PS ik zit niet in over de lage LV, de stekken zijn al geworteld en zaad heeft er vast ook weinig moeite mee.
Comment