Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    whowie,die is in zeer korte tijd even flink onder handen genomen.

    Was de spint al zo ver ontwikkeld ??
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Ga ik 4 dagen ertussen uit, kom ik terug en heb ik dit gvd.
      Vanavond doe ik grondige checkup :-s
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.



        Echt klote!
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          oei, das klote nik. Je hebt al roofmijt besteld lees ik. meteen bestreiden die hap!

          Gelukkig ben je bijna aan het einde dus de schade valt enigzins mee.
          Goed je tent schoonmaken na afloop is de boodschap.

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Ik vrees dat die NL's nog verre van afgerond zijn...
            Laat ons hopen dat het weinig invloed zal hebben op het eindresultaat. *fingers crossed*
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Het is dik klote!

              Maar er is gelukkig hulp onderweg, meer bepaald 500 tetrix roofmijten :



              anystis_baccarum01_02b.jpg Tetrix is goed in te zetten op allerlei gewassen bij relatief droge omstandigheden, zoals in binnenbeplantingen of drogere perioden. De luchtvochtigheid dient minimaal 40% te zijn. De roofmijten, Phytoseiulus persimilis, worden geleverd op gedroogd bonenblad en kan het best aan de basis van besmette takken of bladeren worden geplaatst: de roofmijten lopen dan zelf naar de uiteinden.
              Dit is een van de weinige roofmijten die het zo goed doen bij zo'n lage lv, donderdag heb ik 500 zulke strijders.
              Nu zie ik gelukkig nog nergens webben enkel met het vergrootglas aan de onderkant van de bladnerven...
              Nu kan ik alleen maar hopen dat de tetrix ze allemaal weet te verslinden en ook hun eitjes!

              Maar als dit faalt :

              We hebben gelukkig nog een backup plan voor dan en dan probeer ik het gas dichloorvos ...
              Maar we hopen natuurlijk dat de mijten echte barbaren zijn !
              Want zoals Gamm zegt de nl's moeten nog een dag of 40 gok ik die zijn nog aan volop aan het opbouwen en zwellen !

              Grtz Nik!
              Last edited by Nik; 21 January 2014, 14:29.
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Ook heb ik mijn temp. Naar beneden gehaald snachts, zodat de spint vertraagd...
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  He verdomme Nik. Spint??? Hoe zijn die er nou weer in gekropen. Maar ik geloof dat je dit al eerder had gehad toch? of was dat cookie nou. Je weet in ieder geval wat je moet doen. Het zal bij mij weer een momentje van paniek veroorzaken denk ik. Ben gelukkig nog verschoond gebleven van dat kruipende gespuis.

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Neen was al altijd van spint gespaard gebleven ronson maarja ik zal het eens te luid geroepen hebben denk ik...
                    Er zijn veel plaatsen vanwaar ik dit kan meegenomen hebben, andere planten of stekken of wat ever haal ik er niet in.

                    Ja het waren idd cookaapje en psychedelic die er ook mee te kampen hebben gekregen.
                    Ik zie gellukkig nog geen webben!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Dan ben je er nog vroeg bij in ieder geval. Ach ik denk dat we allemaal wel eens voor de bijl gaan met dat kruipende gespuis. Wel jammer, maar van deze ervaring zal je weer een hoop van opsteken. Hoop dat die mijten hun werk goed gaan doen.

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Hey nik ik heb die tetrix ook gehad met de hawaiian snow scrogg maar die deden weinig bij mij(nu gaan we ma even uit van het tegendeel he).
                        Nou had ik wel een resistente versie spint hoor. Anders na afloop zon bus en je ben klaar tentje boenen en weer fris starten.

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Laat het ons hopen psy dat het bij mij niet zo'n resistente spint is en dat de terixen hen de baas kunnen.
                          het zit gelukkig nog maar in 1 hoek van mijn hok.
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Wrom niet neem olie?
                            sigpic

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Omdat er al dikke toppen opstaan smoking dad...
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                owh.. Tja ken het spulletje niet eigenlijk Weet alleen dat paar mensen het gebruiken tegen spint
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X