Re: Nik's Autoflower indoorgarden.
Knappe scrog zo zonder netje!
Knappe scrog zo zonder netje!
DSC03141.jpg | Hier staan de dames onder hun nieuwe hps lichtje te schitteren. De groei is er nu volledig uit, ik heb maandag de DD(rechts achter) wel nog eens moeten knakken omdat ze nog een laatste groeispurt had gegeven. Ja ik weet het gekke nik die knak na 6 weken nog auto's dit komt niet meer goed.... Ik daarin tegen denk dat het wel nog goed komt |
DSC03138.jpg |
DSC03144.jpg | DSC03146.jpg | |
zoals jullie zien zijn alle takken aangespannen met een ijzeren haakje en een touw met lus, waardoor ik ze perfect kan aanspannen naar waar ik ze wil en op welke hoogte ze blijven. | Bijna elke tak van elke plant is verschillende keren geknakt om ze op perfecte hoogte te houden, ook kan je hiermee hun groeirichting kiezen. |
DSC03182.jpg | Je ziet dat de dames het naar hun zin hebben, lekker met hun bladeren overeind. Nuja dit zeggen is ook wel wat overdreven want de Bd rechtsachter en de choco rechtsvoor zitten juist wat te dicht op de lamp. Ze hebben beiden een tak met wat kanobladeren. Maar de lamp kan echt niet hoger of ik moet er een cabriokast van maken |
DSC03188.jpg |
Comment