Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Aaah dan zal het inderdaad allemaal wel meevallen als je regelmatig ververst.
    En je moet wel altijd iets te verbeteren hebben. als alles perfect is blijft ook niet lang leuk
    en zolang je maar niet bespaart ten kosten van belangrijke zaken is het goed toch?
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Hoppeta!, De laatste keer dat ik ff langs kwam, was het 1 groot drama. Nu zie ik hele wietvelden vol met toppen. Mooie planten heb je nu Nik.
      Kom toch maar weer wat regelmatiger checken.

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Gegroet medehobbyisten!

        Ronson, lang gelden en die spelen zijn ondertussen toch al voorbij ?
        Ja van het groote drama is toch 1/3 voor de vuilnis geworden...

        Maar we blijven niet stilzitten en zitten ondertussen bijna aan de pk periode ...
        Ik sta nog in twijfel ze wel dan niet te geven maar denk het toch maar te doen ben bang voor een mindere opbrengst anders en dat kan ik nu ff niet hebben !
        pictures zonder hps :

        DSC03194.jpg Ik vind ze er lekker gezond bijstaan juist jammer dat de lamp niet een 3tal cm omhoog kan...
        Maarja niet alles kan zijn zoals je het wil zeker?

        Ja laten we het ons daarbij houden
        DSC03197.jpg
        DSC03203.jpg Bij de dame met de tmv zie je dat de achterste top (1 van de 3 v/d fimm) net iets te hoog komt met kano'tjes tot gevolg

        Hopelijk word het idd zo dat de tmv top het lekkerste gaat smaken..

        We zullen zien en wachten vol spanning af.
        DSC03206.jpg
        Laten we hiermee afsluiten om het lekker spannend te houden en alle advies rond geef ik nu wel of niet pk's is welkom
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Ja, erg mooi hoor. Idd een Tmv klantje. Heb ik ook wel eens gehad. Merkte ik helemaal niets van tijdens het oproken.

          Met de PK-tjes rustig aan beginnen. Niet gelijk de hele dosis, kijk eerst eens hoe je op een mindere dosis reageren. Althans dat deed ik altijd met de PK-tjes.

          beter iets te weinig dan gelijk weer zo'n overkill aan voedingsstoffen. Maar dat kan jij wel. Die vingers van jou zijn een stuk groener dan die van mij.

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Hoe zit het met de Northern Lights?
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Ongeveer 1/3de vuilbak, 1/3de voor ice en de test is heerlijke zoete smoke die toch wel een zwaar effect heeft.
              Echt zonde want het waren hele harde toppen met weer een heel mooi eindgewicht maja...

              De zwaveldampen heeft alle beestjes daar nu wel uitgeroeid, toch de neemolie preventief gebruikt en ben nog aan het twijfelen of ik preventief roofmijt zou uitzetten...
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Hoelang moet je dan nog Nik?

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Verdorie Nik, spijtig van die Nl's , ik had ze deze zomer buiten en vond ze erg lekker. Goed dat je toch nog wat rookwaar overhield.

                  Zou die roofmijt niet overkill zijn en zonde van de centen? Stel er komt er toch nog eentje langs gaat ie binne afzienbare tijd toch dood als gevolg van je preventief handelen met neemolie?

                  Gz makker en op naar de nieuwe dikke toppen! Mooie cola-jungle in dat kastje ^^

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    zien er toch nog prachtig uit, kopje niet laten hangen beter wat moois te oogsten en weinig dan niets... Geniet je van dat beetje extra hard!

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
                      zien er toch nog prachtig uit, kopje niet laten hangen beter wat moois te oogsten en weinig dan niets... Geniet je van dat beetje extra hard!
                      Jup net zoals ik bij mijn NLX heb gedaan (die ik als geknakte zaailing binnenkreeg) gewoon met liefde verzorgen en kijken of je er nog wat leuks van kan krijgen.
                      Het is niet echt dat je de grond nog voor een ander kunt bewaren denk ik. en het licht staat toch aan. dat beetje extra voeding merk je niet denk.
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Goedemiddag mensen van het goede leven,

                        Het is heel leuk om na zo'n heerlijk zomers weertje al deze leuke reactie's te lezen.
                        @Mway : ze moeten nog een dikke maand gok ik, de toppen beginnen lekker in de breedte te groeien en beginnen heel lichte kleur van bladeren te krijgen.
                        Dus heb ik gisteren een 1/4de dosis pk's samen met wat a&b gegeven met ec van 1.80 hopelijk genieten ze ervan !

                        @Bongool de nl vind ik ook een heel potente smoke die me wel kan bekoren ja zeker eens voor herhaling vatbaar,zonder beestjes dan !
                        Ik kan idd alleen maar hopen dat er nog geen spint inzit, ik denk het niet want check de bladeren dikwijls.
                        Ook hou ik de lv om deze reden relatief hoog tussen de 45/50, dus denk ik ook dat de roofmijt nu wat overkill zou zijn.

                        Nu idd hopen dat ze heel mooi cola's voor me produceert

                        @Mister Frank da's een feit dat ik blij ben dat ik er nog iets heb weten uit te trekken en een mooie voorraad ice kan draaien, maar voordat ik die maak wacht ik tot het weer ff wat kouder word s'morgens .
                        Wel zonde als je weet hoeveel elektriciteit je er hebt ingestoken en wat je er dan maar uithaalt

                        'k heb er wel van geleerd dat ik het gevecht tegen spint niet kan winnen in zo'n ver stadium.

                        @ Schimmigen, ja ik ben ook blij dat ik het gevecht niet halverwege heb opgegeven anders had ik nu idd niks ...
                        Dont give up the fight!

                        Mensen geniet nog van het zalige weertje en vergeet de zonnecreme niet
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Hey allemaal een beetje aan het genieten van het weekend?

                          Ik ga maar weer ff voor een update, veel valt er niet te melden... Behalve dat alle toppen lekker zwellen en nu juist wachten tot de bloeiharen bruin kleuren!

                          DSC03208.jpg Je ziet dat het veldje mooi aandikt maar dat het juist afwachten is tot de bloeiharen beginnen verkleuren

                          Niet lang meer dus!
                          DSC03218.jpg

                          De bladrandjes die wat gekruld staan komt door de lamp die juist wat te dicht hangt en ik geen fan tussen lamp en toppen heb kunnen steken...
                          sinds vandaag zit die er nu wel, ook al maakt het nu niet veel meer uit!

                          DSC03220.jpg


                          Deze auto choco doet het echt heerlijk,
                          kan echt niet wachten to ze oogstklaar is
                          MMmm en wat een heerlijke lucht komt er al vanaf

                          De herfst begint er goed in te zitten, ik ga ook weer bijna stoppen met de pk's...








                          DSC03225.jpg Hier dan de dame met de tmv , jammer dat ze lichtjes begint te foxtailen!

                          Daar houd nik helemaal niet van !
                          DSC03227.jpg

                          Ik zou jullie graag de dark devil ook laten zien, maar deze kan jammer genoeg mijn kasje niet meer uit!
                          De lange sprieten kunnen de toppen niet meer dragen en ik blijf koppig wachten om haar te ondersteunen.
                          Geen diva gedoe in mijn kleine kast !

                          DSC03233.jpg Deze dame of laten we haar Frankenstina noemen, heeft het meest last gehad van de lamp die te dicht hangt...
                          DSC03232.jpg
                          Dat was het zo een beetje mensen, tot de volgende...
                          Misschien ook nog goed ff te vermelden ik ben nu sinds een dikke week geleden over geschakeld naar een 24op24 lichtregime...

                          Grtz
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Staat er lekker bij... maar beredeneer je 24/24 eens :O Zou het niet beter zijn de dames toch wat rust te gunnen?
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              staat er mooi bij man.

                              nog even...

                              thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Thugz & schimmigen ze doen idd hun best de dames.
                                En nu de beredenering van het 24/24 verhaal:
                                Allereerst heb ik een 450w verwarming voor de nacht boven de 18 te houden.
                                De lamp boven de dames is 275w en verwarmd het naar een aangename 24-27 graden.

                                Dan heb ik in het begin van de echte bloei mijn lichtregime verandert naar 22u dag en 2 u nacht.
                                Ik zag hier niet echt nadelen bij (wortels zijn toch al allemaal gevormd)
                                Dus daardoor dat ik dacht, ik bloei gewoon af op 24/24 en kijk wat dit geeft...

                                Welke argumenten om dit niet te doen schim?
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X