Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

thx Guy's ,

Idd het zijn maar schoenen van de action en blijkbaar hebben deze 2 dames diva issue...
    Dat krijgen we er wel uit in mijn inmiddels hongerkamp!

Qnq ik durf ze niet echt goed water te geven dat ze een goede drain hebben deze 2, want dan staan hun poten nog enkele dagen zeikes nat ...
    Maar mischien moet ik het wel overwegen, vanavond er eens goed veel kraantjeswater naar ph6.0 gebracht op een temperatuur van 20 graden doorheen te flushen.
    Toch twijfel ik nog wat, kijken hoe mijn dames erbij staan in een uurtje en dan maar de knoop doorhakken...
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Helloha mede-Blowerz&Growerz,

Ik weet het dat ik mijn topic en verslag wat verwaarloos, maar ik heb hier verschillende redenen voor.

Voor de nieuwsgierigen onder ons :

- Tijd gebrek , te koud om de dames uit hun kast te halen, niet veel te typen ook.

Dus dan gaan we nu maar van start, de dames heb ik gelukkig niet verwaarloosd maar ze zijn niet geworden wat ik van hen verwachte...

Laten we van start gaan met de northern light die flink gesnoeid is geweest, Ze heeft een extra grote schoen van 20l gekregen.
      Ze vormt wel een mooie bos die heel wat toppen gaat kunnen dragen op deze toppen is het nog even wachten want er is nog geen echte bloei.

DSC02617.jpg

De 2 de nl staat in de normale 7.6l pot en is ook tot een mooi struikje uitgegroeid, ik zie welaan haar dat de 20l pot die haar zusje heeft gekregen overkill is!

Dus vanaf nu mogen ze allemaal in 7.6l potten, ook bij deze dame nog geen echte bloei.

DSC02619.jpg

Jammer genoeg ziet 1 blad er zo uit : DSC02620.jpg gelukkig is dit maar op 1 blad en hopelijk blijft het daar ook bij.

Deze prachtige mobydick dame is prachtig kunnen uitgroeien zonder dat ik ze getopt heb, volledig natuurlijke groei dus.
      DSC02623.jpgDSC02621.jpg

Hier zijn de topjes zich al mooi aan het vormen, gisteren heeft ze voor de eerste maal bloeivoeding meegekregen.DSC02624.jpg

De 2de moby dick waar niks natuurlijk is aan haar groeiwijze, ik heb haar getopt en ben toen haar mainline achtig gaan toppen.
      Wilde eens zien of dit bij af's lukte, het lukt maar ik heb het niet goed gedaan...DSC02627.jpg

Zoals je ziet staan de 8 hoofd internoden niet op gelijke hoogte wat er toch wel de bedoeling van is...DSC02628.jpg
      Volgende keer beter dan maar

Dan als laatste de 2 Haze dames :
      De eerste is zoals je ziet een kleine maar fijne dame die al helemaal is bijgetrokken.
      DSC02629.jpgDSC02631.jpg

En onze laatste haze lady :
      DSC02633.jpgDSC02635.jpg

De dames gaan nog lekker verder en ik probeer ff weer wat vaker te updaten.
      Als het niet gaat vriezen natuurlijk!

Comment

Zien er erg mooi uit Nik!
        sigpic

Comment

Mooie groene planten m8!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

nice mate
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thx jongens, toch vind ik deze dames niet zo lekker gaan...
              Ik denk dat het door de wortel temperatuur is die snachts rond de 18 schommelt :-s

Comment

Die northern light lijkt wel een krop sla. Vind ze er toch goed uitzien, ondanks je graag beter wil. Misschien kan je iets doen om je temp iets te verhogen. Als dat je zorgen baard. Ik zou het gewoon afwachten. Ze hebben allemaal wel eens rare trekjes.

Comment

Die northern light is echt nice man! Zier er heel goed uit.

Comment

Doet mij die laatste haze lady maar.
                    Ze heeft een beetje de haarstyle waar ik op val

Ik vind ze er goed uitzien Nik.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik doe eigenlijk ongeveer het max. Wat ik kan o het daar warm te houden Ron :-s ik heb een 1000w kacheltje rechtstreeks op mijn inlaat staan in combo met een temperatuur sensor.
                      Dan heb ik nog een 100w warmtekabel van 10m over mijn bodem liggen met 2 cm ismo boven en de potten op en daarop ligt mijn out sensor mijn temp op plant hoogte komt gelukkig niet onder de 20 graden

Mercie aapje, ze zijn extreem getopt ik denk dat er een 20 tal toppen gaan opkomen en nu is ze aan het strekken dus dat begint me wel nog gelukkig te stemmen.
                      Maarja ik ben sowieso niet zo voor de indica plantopbouw, ik had de vorige keer veel langer pheno's

Escar ik wist niet dat jij op blonde krullebolletjes viel :p
                      Last edited by Nik; 11 December 2013, 09:14.

Comment

Ik zie dat je nog steeds "droog" kweekt? Da's nodig op aarde, maar niet op cocos. Op cocos wordt aangeraden iedere dag het medium helemaal te doordrenken tot het (ongeveer 10%) door de bodem naar buiten loopt.

Correctie: Ik zie dat nat kweken weer uit de mode is. Op cosos/perliet wordt het nog wel gedaan, maar op cocos is in Amerika de wet-dry-cycle in de mode: Als je water geeft meteen veel geven, maar daarna rustig de tijd geven om een eind uit te drogen.
                        Last edited by Blani; 11 December 2013, 02:39.

Comment

"Niet wat je verwachtte"
                          Wat had je dan verwacht van autoflowers ?

Het enige voordeel van autoflowers binnen is dat je ze best 20uur licht mag geven, daardoor kun je evt. (lage) temperatuurproblemen binnen de baas.
                          Je kunt volgende keer eens proberen om ze meteen in de definitieve pot te zaaien, dat kan nog helpen. Auto's houden vaak niet zo van overpotten.

Maar ik vind ze er goed bij staan hoor. Kleur is prima, hier en daar wat gestrekt, maar ziet er goed uit voor autoflowers.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@blani, ik geef ze maar 1x per week gecorrigeerd water met enzymen waar ik de pot mee 'flush' meestal heb ik dan een drain van 30% dan merk je wel dat sommige 4 a 5 dagen erover doen voor ze droog staan...
                            Daarom doe ik dit maar 1x per week voor de rest geef ik elke dag tussen de 250 en 350 per plant, na de foto kregen ze hun drinken...

Zolang je je coco's niet helemaal laat uitdrogen is er toch geen probleem en als die bovenste halve centimeter droog is, maakt dit maar weinig uit denk ik...

@ qnq Ik had verwacht dat ze toch nog wat hoger gingen worden, en sneller zouden groeien.
                            O yeah goed idee waar ik nog niet aangedacht had straks de klok 2 uurtjes bijdraaien, voor in definietieve pot te zaaien is mijn kiem/groeihokje wat te klein 90x60x150 cm

Thx man

Comment

Eens per week drainen, okee...

Ikzelf spoel mijn cocos dagelijks door, en dat bevalt me prima. Het is dan nog lang niet droog: Ik kweek in potten van 20 liter, die 10 liter kunnen vasthouden, en waar nog 7.5 liter inzit als ik water bijgeef. Ik kweek dus nat, en vergeleken bij kweken-op-aarde levert me dat zomaar 20% extra opbrengst. (Getest onder 400 watt HPS, met 4 planten (landrace "maroc") op een vierkante meter. Aardeplanten ("droog" gekweekt): 70 gram per plant. Cocosplanten ("nat" gekweekt): 90 gram per plant.

't Is maar een idee...

Comment

Nik, ff vraagje tussen door. Hoelang groeide jou haze van de vorige ronden totaal? inlc de groei in de bloei ofc.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X