Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
    Ja idd dat is nog juist acceptabel el plantos, maar ik ben al aan het denken dat het nog veel kouder gaat worden buiten
    Maar blaas jij niet van je 1ne hok in je andere? Zo ga je toch nooit onder de 20...
    Nee ik blaas alles naar buiten af, maar de inblaaslucht komt op de 2 laagste inlaatpunten van binnen het huis, de hoogste komt wel rechtstreeks van buiten, maar die komt in de nok van me hok binnen en die lucht wordt dus bij het zakken vermengd met de rest van de lucht en als de lamp brand wordt deze lucht door de warmte van de lamp verwarmd.

    Mocht het toch te koud worden in het hok dan kan ik de aanvoer van verse lucht van buiten afsluiten en de lucht ook van binnen aanzuigen...

    Mooie Amnees x Skunk man! Mooie !

    grtz
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      #77
      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Ooo ja da's goed gezien, en heeft de dame die onder de inlaat staat er geen last van?

      Idd de amnee x skunk is overheerlijk lekker zurig en wat een geur!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Verwarring alom!


      Goedenavond ,

      Ik ben toch al een tijdje tot de conclusie gekomen dat ik de moby dick af en de haze2.0 af wat door elkaar heb gehaald ...
      Maar ik laat jullie gewoon zelf effe kijken want zou goed kunnen dat ik gewoon effe gek aan het worden ben

      Laten we van start gaan met zekerheid!
      De northern light verast me nu toch nog, ze is uitgeroeid tot een 65 cm hoge struik met een doorsnede van 58 cm.
      DSC02644.jpgDSC02646.jpg

      Lekker veel getopt; ze zit door al die mishandeling wel een beetje achter...
      DSC02645.jpg

      Dan hier de kleinste northern light, waar ik echt niet veel aan vind....
      DSC02648.jpg

      En vraag me ook af hoe ze aan deze getorste bladpunten komt.... DSC02650.jpgDSC02652.jpg

      Enja dan hier wie is wie natuurlijk... er zijn 2 moby dick's autoflower dames genetica : (roadrunner x jyd haze) x (critical+ af x white widow af)
      2 haze 2.0 autoflower exemplaren genetica : (roadrunner x jyd haze) x jack herer af
      Ik nummer ze gewoon van 1 naar 4 en zeggen jullie maar wie, wie is ...

      1DSC02654.jpgDSC02655.jpg

      2DSC02658.jpgDSC02659.jpg

      3DSC02660.jpgDSC02663.jpg

      4DSC02665.jpgDSC02666.jpg

      Veel puzzelplezier
      En ja de dames staan wat te droog krijgen elke dag maar 1 liter momenteel want de ph meter is kapot... morgen kan ik mijn nieuwe ophalen
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        #78
        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        bijna geen verschil enkel dat de ene wat meer gestrekt is en de ander meer bosjesachtig
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #79
          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Ha het fototoestel is weer gevonden. Vroeg me al af wanneer we ze weer te zien krijgen. Maar uuhhh, hoppetee. Je bent lekker aan het hobbien zo.
          Lekker groen alles Nik. Keurig weer, kan niet anders zeggen.

          Comment


            #80
            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Helloha thugz , Ik dacht dat enkel de 3 een moby dick was en de andere 3 dames de haze 2.0, da's wat ik denk tenminste....

            @ Ronson met die killige nachten zet ik hen niet graag uit hun knuse hokje waar het lekker warm is.
            Dusja dan maar met wat minder foto's he...

            Gisteren blijkbaar probleempje gehad, ik denk dat ik mijn dames elk ongeveer een 2l voeding gegeven heb met 4.2 ph...
            Jajajaaj ik weet het alles is chaos bij mij, vandaag heb ik dit gecompenseerdmet de dames 3l voeding ph 6.1 te geven.
            Echte moeras taferelen gaf dit de lv werd er niet echt door beinvloed.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #81
              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Aan de stuctuur van de plant te zien kun je best gelijk hebben
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                #82
                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Heel menselijk hoor: Fout doseren.

                Ikzelf stond gisteren in mijn hoofd ph- uit te meten, terwijl mijn handen oplostkoffie stonden te lepelen. Dat was een stevig bakkie! Gelukkig kan ikzelf dat soort fouten beter hebben dan mijn plantjes.
                Alles goed met ze?

                Comment


                  #83
                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Thx om ff mee te denken el plantos!

                  Leuk dat je zo begaan bent met mijn dames blani, op aanraden van jou krijgen ze nu elke dag min 2l verse voeding erdoor en ik moet zeggen dat bevalt ze prima !
                  Mijn zurige voeding hebben ze me gellukkig vergeven, enkel hier en daar een getorst blaadje.
                  Ik laat ff foto's zien van de 2 mooiste dames, van een haze 2.0 en een nl :

                  de nl :
                  DSC02677.jpgDSC02686.jpgDSC02667.jpg

                  Ze is echt uitgegroeid tot en reuzachtige struik, de 20l pot heeft geen windeieren gelegt.
                  Hou ik echt van als mijn dames op grote voet leven.

                  DSC02668.jpg Een echte laatbloeier dus dat beloofd

                  Dan hier de haze 2.0 :

                  DSC02664.jpgDSC02666.jpgDSC02679.jpgDSC02682.jpg

                  Zoals je ziet is ze ook al lekker in bloei en heb ik vandaag de eerste halve protie bloombastic toegevoegd zodat ze nog harder gaat zwellen.

                  Morgen komt de hele update, dan komen alle dames
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #84
                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Afjes toch? Hoe groot zijn ze nu?

                    Zijn mooie struiken man, houwen zo
                    sigpic

                    Comment


                      #85
                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Toch maar weer ff de kou getrotseerd zie ik. Bedankt Nik, stel het erg op prijs. Zoals je weet ben ik nou eenmaal verzot op plaatjes. Kan ik mijn analfabetisme een beetje voor jullie verhullen. Ze staan er erg goed bij zo, houden zo man.

                      Comment


                        #86
                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Die zien er inderdaad blakend uit!

                        Ik zie dat jij van die heldergele toppen hebt. Dat heb ik ook een aantal keren gezien. Ik weet niet of dat specifiek is voor cocos, of voor bepaalde soortjes, of dat het een licht voedingsgebrek is. Ik weet wel dat het vanzelf wegtrekt.

                        Comment


                          #87
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #88
                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Hello growerz,

                            Smoking dad de nl is ietsje hoger dan 60 cm en heeft een diameter van tegen de 70 denk persoonlijk dat het door al het toppen en de groote schoen is.
                            Ook al heb ik gemerkt dat niet bij elke af een grotere schoen ze groter maakt is wat afhankelijk van het phenotype denk ik.

                            Thx Ron ze moeten eigenlijk elke dag wel eens met zen twee 5 min in de kou, om ze allemaal water te geven.
                            Maar een ganse fotoshoot is toch telkens weer een uitdaging voor ze, het zijn niet echt het ijbeer type dames! ik hou niet van haar op hun benen !
                            Maare over dat analfabeet zijn moet je tegen mij niet beginnen, ik vrees dat mijn zinsopbouw veel harder sucked!

                            Ja het water geven doet ze echt goed Blani, nogmaals bedankt voor het advies.
                            Ik weet ook niet hoe hett komt maar ik heb het elke ronde opnieuw dus aan het soortje ligt het niet...
                            Mischien ligt het aan hun eerste 20 dagen onder het metal halide licht, en het is idd zoals je zegt weer weg net voor de toppen beginnen te zwellen.
                            Its like magic !

                            DSC01726.jpg

                            De batterij van het fototoestel is lekker vol dus dat word een uitgebreide fotoshoot morgen, voorstellen voor poses
                            en bedankt voor het compliment lr 2

                            Tot morgen !
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              #89
                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                              Ik zie dat jij van die heldergele toppen hebt. Dat heb ik ook een aantal keren gezien. Ik weet niet of dat specifiek is voor cocos, of voor bepaalde soortjes, of dat het een licht voedingsgebrek is. Ik weet wel dat het vanzelf wegtrekt.
                              Dit zie je toch elke keer als er b.v een topje komt of w/e. meestal stopt het als die klaar is met groeien.
                              Tenminste bij mij...
                              sigpic

                              Comment


                                #90
                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Die Northern Light doet het erg goed na toppen, dat heb ik al in een paar kweekverslagen gezien.
                                Ze doen er wel een heel stuk langer over dan de rest, maar als ze 2x zoveel opbrengen maakt dat niet uit natuurlijk
                                Het verschil in kleur zegt volgens mij iets over de voedingsbehoefte.
                                Ze gaan goed, vooral doorgaan met wat je doet.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X