Re: Nik's Autoflower indoorgarden.
Haha die Nik !
Veel suc6 gewenst met dat groen ,
zwammetjes mogen er ok wezen !
Hippie .
Haha die Nik !
Veel suc6 gewenst met dat groen ,
zwammetjes mogen er ok wezen !
Hippie .
Voor | Achter | |
DSC03259.jpg | Zoals je ziet of toch mischien niet, heeft deze dame al een hele lijdensweg achter de rug. Ik had zondag ook besloten haar bloemen eruit te knippen, zo gezegt zo gedaan ziehier het verschil . |
DSC03297.jpg |
DSC03260.jpg | Ze is lekker gegroeid en bijna klaar om in het wild uitgezet te worden en binnen 2 maanden eens te gaan kijken wat het word. | DSC03292.jpg |
DSC03300.jpg | De dames hebben het redelijk naar hun zin, behalve dan dat de nacht temperatuur een beetje te laag ligt en dat ze bijna ondervoed zijn Maare ik ben stilletjes aan de ec wat aan het opdrijven. |
DSC03306.jpg |
DSC03303.jpg | Zoals je ziet zijn alle dames ondertussen al gewoon getopt en gedieft Hier doe ik dat in zo'n vroeg stadium gewoon met mijn nagels nijp ik ze uit. Wel goed je handen wassen eerst en best telkens eens ontsmetten. |
DSC03301.jpg |
DSC03308.jpg | De smoke allereerst je ziet dat ik graag mijn planten heel rijp heb om een zwaarder effect te hebben dat is bij deze dan ook gelukt. Het effect is een behoorlijke couchlocker De smaak vind ik meer aards smaken dan de typiche chocolope smaak. Voor de geur is het nog iets te vroeg |
DSC03311.jpg |
Comment