Re: Nik's Autoflower indoorgarden.
die zien er idd gezond uit!!
doe zo verder man.
thugz
die zien er idd gezond uit!!
doe zo verder man.
thugz
DSC03362.jpg | Op de linker foto zie je het resultaat van een mislukte topactie die uitgedraaid is in een fim waardoor ik nu ipv 2 hoofdtakken er gelijk 4 heb...(zie 2 rode sterretjes op foto) Dit zijn de 2 nieuwe hoofdtakken die er ook zijn uit voortgekomen, maar zoals gewoonlijk zijn deze alweer onderontwikkeld althans eene . Uit ervaring kan ik er vanuitgaan dat deze eene sowieso een fluffy top word. Op de rechter foto heb ik de benen van mijn dames eens op de foto gezet je ziet deze zijn heel kaal gedieft en op vele plaatsen getopt met de rode cirkels heb ik deze plaatsen ff aangeduid. Dit toppen gebeurt puur vanuit buik gevoel en om de beschikbare ruimte te vullen. |
DSC03366.jpg |
DSC03373.jpg | Zoals jullie zien vormen zich overal leuke pruikjes, laat ons nu maar hopen dat deze pruikjes mooie toppen gaan vormen en de gehele tak gaan omhelzen in een zalige slaapzak van trichomen! Ik mag ook niet klagen over niveau verschil.De hoofdtoppen zitten op een max 8 cm hoogte van elkaar, nu juist hopen dat ze niet meer gaan groeien want had gisteren nog enkele toppen gebogen (juist niet geknakt) zodat ze mooi verticaal lagen rusten in de positie die ik wilde maar vandaag stonden ze al terug volledig naar het licht We zien wel af, ook ben ik sinds eergisteren gestart met een booster te gebruiken in dit geval bloombastic max een 0.40 ml/l in dit stadium * |
DSC03370.jpg |
DSC03371.jpg | DSC03375.jpg |
Zoals je ziet zijn er redelijk wat toppen in de maak er zou wel nog 1 dame bij hebben gekunnen Ze Hebben het wel naar hun zin naar mijn inzien, je ziet ook mooi het verschil tussen de 2 citrus dames en de 4 kinky cheese dames. |
Een tapijtje van lekker toppen in aanmaak . Hopelijk worden het beiden lekkere rookertjes ! |
DSC03389.jpg | Zoals je hier ziet hebben we de kinky cheese dame toch nog wat moeten pletten, echt knakken durfde ik niet meer doen omdat de bloei er toch al goed inzit. Vanavond zullen we zien hoe ze zich hersteld hebben, juist hoop ik dat de knak erblijft inzitten en de toppen niet weer helemaal overeind komen te staan. |
Comment