Re: Dat kan toch niet goed gaan...
Rookverslag:
(Dat krijg je ook niet bij de valium bij de apotheek: Een "slikverslag"...)
Desalnietemin: Ik heb een topje wat sneller gedroogd en daar vanmiddag een vette joint van gedraaid. Helaas () heb ik geen pijn vandaag, dus de pijnbestrijding kan ik niet testen. Vandaag rook ik recreatief.
De smaak is fruitig, wat bloemig. Een beetje scherp ook; dat moet er nog afslijten. Daar gaat het op dit moment niet om.
Het gevoel is een diep welbehagen. Ik voel me alsof ik na een dag hard werken tevreden kan uitrusten - maar zonder een dag gewerkt te hebben, en dat is toch pure winst. Da's een hele dag gewonnen.
doperider.jpg
Verder zit ik te genieten van stomweg thuis zitten. Buiten is het nat, koud en winderig, maar hierbinnen droog en warm. Op het tapijt ligt een tevreden hond te snurken, en dat maakt van ieder huis een thuis.
Even mijn geestelijke vermogens langslopen met een vragenlijstje.
- Denk ik opeens dat de maan van blauwe kaas is? Nee.
- Denk ik opeens dat de Rolling Stones beter zijn dan de Beatles? Nee.
- Denk ik opeens dat energie verloren kan gaan? Nee.
- Heb ik opeens vertrouwen in de Staat? Nee.
- Denk ik opeens dat de Grateful Dead de beste band ter wereld is? Nee, maar ik ga ze wel opzetten.
Okee, mijn geestelijke vermogens zijn in orde.
Rookverslag:
(Dat krijg je ook niet bij de valium bij de apotheek: Een "slikverslag"...)
Desalnietemin: Ik heb een topje wat sneller gedroogd en daar vanmiddag een vette joint van gedraaid. Helaas () heb ik geen pijn vandaag, dus de pijnbestrijding kan ik niet testen. Vandaag rook ik recreatief.
De smaak is fruitig, wat bloemig. Een beetje scherp ook; dat moet er nog afslijten. Daar gaat het op dit moment niet om.
Het gevoel is een diep welbehagen. Ik voel me alsof ik na een dag hard werken tevreden kan uitrusten - maar zonder een dag gewerkt te hebben, en dat is toch pure winst. Da's een hele dag gewonnen.
doperider.jpg
Verder zit ik te genieten van stomweg thuis zitten. Buiten is het nat, koud en winderig, maar hierbinnen droog en warm. Op het tapijt ligt een tevreden hond te snurken, en dat maakt van ieder huis een thuis.
Even mijn geestelijke vermogens langslopen met een vragenlijstje.
- Denk ik opeens dat de maan van blauwe kaas is? Nee.
- Denk ik opeens dat de Rolling Stones beter zijn dan de Beatles? Nee.
- Denk ik opeens dat energie verloren kan gaan? Nee.
- Heb ik opeens vertrouwen in de Staat? Nee.
- Denk ik opeens dat de Grateful Dead de beste band ter wereld is? Nee, maar ik ga ze wel opzetten.
Okee, mijn geestelijke vermogens zijn in orde.
Comment