Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Mijn huis en garage hangt er al vol mee
    Ze gaan al jaren mee bij mij

30 euro is veel te veel
    Zoveel koste mijn 125w spaarlamp
    Geen slecht idee dat volhangen
    Ik zou dan voor 4 lanpen in totaal gaan 2 per plant is toch al redelijk
    Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
    Last edited by grinderke; 22 October 2014, 15:25.

Comment

Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

@grinderke thanks voor de tip!

Comment

Geen probleem
        Hopelijk maak je er een goede kweek van en hebben we bewijs dat spaarlampen helemaal niet zo slecht werken als sommige denken

Comment

Het bewijs dat spaarlampen niet goed werken wordt geleverd door alle kastuinders in het Westland.
          Als spaarlampen het goed zouden doen, hingen alle kassen er vol mee in plaats van die dure stroomvretende HPS-lampen.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Spaarlampen hebben hun nut al in vele micro en pc kweeken bewezen in mijn ogen
            Fun>gewicht telt hier niet voor iedereen blijkbaar :rolleyes:

Comment

[COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Zo ben ik ook begonnen. Wat een tijden, wat een tijden. En elke week met een spaarlampje uitbreiden, kortsluiting, aquarium in de fik, halve liters schultenbrau drinken om reflectoren te maken. Dan koop je opeens een T-neon en dan gaat er een wereld voor je open.
                Maar wat inderdaad het belangrijkste blijft, is plezier beleven aan de hobby.

Ik zie wel graag dat je die schildertape vervangt door iets.. Iets minder brandbaars? Spaarlampen kunnen alsnog kapot gaan en ontzettend heet worden. Droge schilderstape scheurt ook ontzettend makkelijk.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  halve liters schultenbrau drinken om reflectoren te maken. Dan koop je opeens een T-neon en dan gaat er een wereld voor je open.
                  Maar wat inderdaad het belangrijkste blijft, is plezier beleven aan de hobby.

.
                  Helemaal mee eens

Comment

Ik zie wel graag dat je die schildertape vervangt door iets.. Iets minder brandbaars? Spaarlampen kunnen alsnog kapot gaan en ontzettend heet worden. Droge schilderstape scheurt ook ontzettend makkelijk.
                    Inderdaad!
                    Rolletje duct tape was op en had dringend plakband nodig. Zal ik zo snel mogelijk vervangen!

Comment

UPDATE!

Ik heb ze vandaag getopt.
                      Ziet het er goed uit? [emoji120]

ImageUploadedByTapatalk1414102352.900172.jpgImageUploadedByTapatalk1414102367.035845.jpgImageUploadedByTapatalk1414102373.973438.jpgImageUploadedByTapatalk1414102381.208542.jpgImageUploadedByTapatalk1414102388.622966.jpg

Comment

Ziet er niet slecht uit! hoeveel lampen heb je nu hangen?

Sent from my C2105 using Tapatalk
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Potjes effe tot de rand vullen en je zit heel goed in de richting. Ik zo lekker gaan buigen/knakken als ik jou was. Spaarlampen stralen niet zo ver als andere lampen, dus je wilt al het blad zo dicht mogelijk bij de lamp hebben als het effe kan.
                          Succes!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GDog View Post
                            Ziet er niet slecht uit! hoeveel lampen heb je nu hangen?

Sent from my C2105 using Tapatalk
                            Thanks!
                            Momenteel hangen er 4 x tornado's in. 4x 23watt

Comment

Potjes effe tot de rand vullen en je zit heel goed in de richting. Ik zo lekker gaan buigen/knakken als ik jou was. Spaarlampen stralen niet zo ver als andere lampen, dus je wilt al het blad zo dicht mogelijk bij de lamp hebben als het effe kan.
                              Succes!
                              Oke zal ze iets meer vullen dan.
                              Ik had al eens gemerkt dat ik een stuk van een wortel zag... En gisteren merkte ik een laagje schimmel (denk ik?) op de aarde? Had er geen foto van getrokken, maar misschien weet iemand wat het is?

En ik zal het eens bekijken hoe ik kan beginnen buigen.

Comment

UPDATE! - Dag 24

Hier wat foto's van 2 dagen na het toppen van de plantjes. Ziet er goed uit volgens mij?

ImageUploadedByTapatalk1414355797.760206.jpgImageUploadedByTapatalk1414355809.534301.jpgImageUploadedByTapatalk1414355865.312862.jpgImageUploadedByTapatalk1414355872.258490.jpgImageUploadedByTapatalk1414355886.590327.jpg

Comment

Bezig...
                                X