Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Haha sorry, ik gebruik cocosgrond. Ik weet niet juist hoeveel dat bemest is, maar had van horen zeggen dat dit goede grond was om te gebruiken...
    Alsinds bedankt voor de tip!!
    Ga zeker geen voeding meer geven dan, enkel kraantjes water

Comment

Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

als je de zak nog hebt, kan je er dan eens een foto van posten.
      normaal is cocosgrond leeg van voeding dus dat is vrij raar.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oke ja die heb ik nog.
        Ik zal er maandag een foto van trekken! Grtz

Comment

UPDATE! - Dag 84

De dames gaan nog steeds lekker, beginnen er lekker frosty uit te zien!
          Denk wel dat alles goed gaat, hopelijk blijft het ook zo.

@thugz, foto van de zak cocosaarde volgt nog!

Foto's:
          (RC en NL staan door elkaar)
          DSC_0001.jpgDSC_0002.jpgDSC_0006.jpgDSC_0009.jpgDSC_0013.jpgDSC_0015.jpgDSC_0016.jpgDSC_0017.jpgSchermafbeelding 2015-01-03 om 19.56.09.jpg

Comment

Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Maandag is de oogst gepland van de Royale Cheese. De Northern Lights heeft nog wel zeker een weekje, misschien zelfs twee nodig.

Moet er nog wat blad of voor de komende laatste dagen? En wat met die gele verdorde bladeren?
            Weghalen? En moet er nog wat blad af in het algemeen? Want nu is het nogal 'bushy'.

ImageUploadedByTapatalk1420756852.253800.jpg

(Ps. Toppen aan de linker kant zijn Northern Lights, rechts is Royale Cheese)

Comment

bladeren moet je pas verwijderen als ze het licht blokeren voor een van je topjes! anders nooit blad wegnemen!
              laat die topjes maar zien
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Je kan als ze binnenkort geknipt worden de grootste fans al afknippen. Afknippen waar het blad zit, niet aan de stam. Heb je binnen een paar dagen al wat minder werk. Ik doe het ook zo en de grootste fans die licht blokkeren doe ik er ook af.

Comment

Bedankt voor de replies.
                  Ik denk dat ik enkel de gele bladeren ga weghalen, al de rest laat ik nog hangen.

Comment

UPDATE! - HARVEST TIME

Eindelijk is het gebeurd!
                    De Royale Cheese is geoogst
                    De Northern Lights blijft nog een weekje staan.

Ik ben al zeer tevreden over het resultaat
                    De toppen zien er zeer cheezy uit lol.

Ik heb heb gewogen net na de oogst,
                    het resultaat: 121gram (nat)
                    Wat denken jullie dat daarvan zal overschieten?
                    En hoeveel weken moet ik ze minimum laten drogen? Week of 2?

Volgende week is de NL aan de beurt

Foto's:
                    ImageUploadedByTapatalk1421022415.242640.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022428.252532.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022439.447403.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022446.433629.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022455.998377.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022467.397391.jpg

Comment

Gefeliciteerd, je eerste indoor wietje is een feit!

Ik dacht dat je van een natte oogst ca. 20% droog overhoudt.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ziet er goed uit
                        Zal wel rond de 25-30 gram zijn als ik moest schatten, kan er naast zitten .
                        Het drogen zal tussen de 7 en 14 dagen duren ongeveer, wel zou ik dit goed aanpakken hangt namelijk veel van af.

Grts cheese

Comment

Ik denk dat het zo rond de 40 gram word. Succes mate!

Comment

ik doe meestal
                            nat gewucht : 100 x 20. en zit er eigenlijk nooit ver naast
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Das hetzelfde als : nat gewicht gedeeld door 5 Thugz.
                              Komt neer op een 20% , 1/5 , ...
                              Ik ga er meestal vanuit dat ik maar 15% overhoud, als het dan iets meer is ben ik eens zo blij.

Gz

Comment

Bedankt iedereen!!

Ik gok dan ook op een gram of 30-40. Komt wel goed

En volgende week is de northern lights aan de beurt [emoji106]

Comment

Bezig...
                                X