Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
L's återkomst!
Collapse
X
-
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Flit zn advies gevolgd... Steun netje er op, alles gebonden en gaan.
De dames gaan als en raket! Niet normaal... Alles is mooi dicht gegroeid. Ik heb bijna en scrogg
Ze krijgen de atami B,cuzz cocos gamma. Alle minimum dosis, plus CO2 tabs van No Mercy. PH tussen 6 en 6.5.
Dagelijks geef ik ze water. Tussen de 5 en 10L.
Ik denk dat ik best en druppel systeem ga beginnen gebruiken.. Want water geven is best wel onhandig zo..
Nog geen enkel teken van bloei.. Helaas
vragen? opmerkingen? shoot!
L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View PostDas afhankelijk van veel factoren. Het mag niet te nat staan, maar het mag ook niet droog zijn. Kweek je op cocos?Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!
Comment
-
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Alles gaat goed hier! Eindelijk tijd gehad om fotos te maken zonder HPS...
Eerste haartjes komen tevoorschijn.. Nog geen mannen gespot! Hopelijk blijft het zo..
Ik heb en Parrot flower power aangeschaft. Best wel en coole gadget.. Meer hierover later.
Ik heb en vraag... Heeft het zin dat ik wat bladeren weg doe, zodat de onderste toppen ook licht krijgen? Want nu is alles redelijk toe gegroeid...
@Duckie Zo lang dat het niet langdurig is niet denk ik.. Ze zullen wss minder groeien, en grotere kans op wortelrot? MAar ik ben geen expert met coco.. Eerste kweekje hiermee
Gr.
L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View PostEn als de onderste bladeren verkleuren gebruikt de plant die als afvalbak dus enkel verwijderen als ze met enkele aanraking loskomen
Comment
Comment