Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik ook maar heb hem maart omgehakt
vedder lijkt het wel redelijk te gaan voor al mijn gestud volgende keer wort het 30x regeluiere zaden ga een sea of green proberen dit past meer in de metode die ik fijn vind
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
moet ik opnieuw beginnen of gewoon deze af maken en eventuweel bij planten of zo laten?
Dat is inderdaad te hopen dat de zomer komt. Kijk nu uit het raam alleen maar regen. Geen ideale omstandigheden.
Ik zou niet te veel neer zetten. Begin met 2 tot max 5 en zie die maar eens goed te krijgen en te behouden tot het eind. Leer van je planten door er goed naar te kijken wat ze doen en wat ze nodig hebben.
-attendeer de fabrikant staat er op de verpakking het gaat dus om Lummen en licht is gewicht dus lumen en het fabeltje -ik kweek al ander half jaar -ik heb met tenten gewerkt alles maar vind echt deze lampen de besten hps is ook super stom om te gebruiken als je de popo on air dat ziet kan je inval krijgen -400 watt aan spaar presteert beter dan 400 watt aan hps -ik mis namelijk een klok die kan ik hier niet kopen maar ik ga dezen op het andere net aansluiten van mijn anderen alleen moet ik een schroevendraaier morgen kopen die ander is kwijt en dan staat alles op 20 /4
Sorry Boesboeswietkweker, maar ik vind het toch even nodig om te moeten vermelden. Je post erg vreemde dingen, HPS stom? je hebt het over prestaties terwijl je kweekt zonder klok of schroevendraaier Ik wil je graag bij deze wijzen op je verantwoordelijkheid om goed om te gaan zoals de meeste hier met deze hobby, het is geen speelgoed al lijkt het allemaal vrij leuk en onschuldig.
Kweken met gloeilampen/tl/tneon/spaarlampen/ LED kan wel, maar je komt nu over alsof je boven alle HPS kwekers hier op het forum staat, stom is niet het kiezen van een lamp, maar hetgeen hoe je deze gebruikt, waarin jij nog erg veel te leren hebt (en niet alleen qua lamp maar ik doel vooral op je werkwijze). Ik hoop dat je de tips van de hobbyisten zoals mijzelf en andere hier met hart voor de zaak begrijpt en niet afschuift op vervelende kritiek.
Comment