Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foto's laatste week

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

foto's laatste week

Korting op 420shop
    Hierbij even 2 pics van de huidige stand van zaken, de strain is een 1ste generatie kruising tussen de Jack Herer en een onbekende strain die ik tijdens een trip naar egypte heb meegenomen.

Momenteel dag 67 van de bloei, naar verwachting nog een ruime week te gaan nog, zoals je leest een echte langbloeier dus.... maar erg vet, het lijkt wel poedersuiker en een heerlijk frisse geur.

Ik zal de volgende ronde een volledig kweekverslag gaan bijhouden temeer omdat ik zie dat er hier op cocos nog niet erg veel aanbod is.

Grtzz
    Attached Files

Re: foto's laatste week

dikke top
    nice
    nog een week of 3???

Comment

Het staat nu 67 dagen in bloei, ik wacht het rustig af, de ontwikkeling van de zijtoppen neemt nu wat af en de verkleuring begint in te zetten, ik denk zelf nog ruim een week of anderhalf, wil niet te laat oogsten maar de tijd zal het leren

Grtzz

Comment

Wow nice Buds,
        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Ziet er lekker uit hoor.

Comment

Mooie plant, staat die nu ook op cocos?

Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

jeps op canna coco met Bio Bizz voedingslijn aangevuld met huis tuin en keuken middelen, ik kweek zelf al jaren op cocos zeker al 15 jaar, ben nog geen ander medium tegengekomen dat mij beter bevalt en zie dat ook nog niet snel gebeuren al ben ik wel aanstaande een klein hydro kweekje op te gaan zetten maar dat is meer om mijn eigenwijsheid maar daarover later meer.

Ik zal van de volgende ronde een uitgebreid verslag doen hat zal hier ook gaan om Jack herer x egyptenaar waarvoor ik ongetwijfeld een naam ga verzinnen zodra de eerste paar grammen in mijn bloedbaan zijn aangekomen

grtzzz

Comment

Nice nice , mooie top ,

mvg boky

Comment

wow nice top man

wat geef je die meid wel ''annabolen''

Comment

haha, thanx, is ook wel een JH trekje hoor, toppen als Colaflessen, je moet wel geduld hebben, zeker 10 tot 11, misschien zelfs 12 weken bloei, qua voeding is het minder spannend, gebruik nu Bio bizz omdat ik dat nog had, de volgende ronde wordt de canna lijn gebruikt, al ben ik zelf van mening dat er qua voeding, ook op cocos niet al te veel in hoeft, we hebben het nog steeds over onkruid, of Bon Kruit, in sommige gevallen doch mix ik wat bij met koffie prut en allehande composterijen uit eigen tuin maar dit in zeer geringe mate.

Het is overigens wel grappig om te zien dat er met allelei niewe voedingslijnen qua opbrengst nog redelijk gelijk wordt gehaald als 15 jaar geleden toen ik begon met een kar wormenmest en bloedmeel etc...... al is het nu wellicht makkelijker.

Grtzz

Comment

Nice !! Dikke top !!

Comment

woot dat ziet er echt nice uit man echt nice geniet ervan
                        Schutto In tha house

Comment

Debiellllllll die toppen daar moet je echt wat aan doen hoor
                          God was never on your side..

Comment

Gaaaaaaaaan we doen don , hop chop korrrrrrrrrelllllllllllen

Comment

Zien er massiv uit maatje

Izz

Comment

Bezig...
                              X