Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusive Seeds door Smurfin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Exclusive Seeds door Smurfin

Mmmmm die H.O.G. ziet er lekker uit

Grtzzz

Comment

Hey smurfin je eerst kweekje ben zeer benieuwd ga je volgen topie
      Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

Van de 7 plantjes is er helaas eentje niet goed doorgekomen.
        Zie foto 1.
        Na 4 dagen was er duidelijk een groot verschil in de potten tussen 4 liter en 6,5 liter pot.
        Het ene plantje die in een 6,5 liter pot staat was aanzienlijk groter dan de andere dus heb ik samen met Kweker de jonge plantjes overgepot naar 6,5 liter pot. Het ene plantje die in de 6,5 liter pot staat is ruim een centimeter groter dan de rest.
        We hebben samen nieuwe potten gevuld, daarin het kleine plantje geplant en even wat extra wortelstimulator gegeven. Vervolgens een folie over de pot heen zodat ze goed konden aanslaan en dat deden ze goed binnen een dag.
        Van de 6 plantjes zijn er zeker 5 door omdat er ook weer eentje een twijfelgevalletje is. Dit plantje blijft klein en krijgt daarom ook extra aandacht met de hopp dat deze er ook goed doorkomt. Dat ene plantje staat dus ook nog in een 4 liter potje als enigste.
        De zaadkapjes hebben allemaal goed losgelaten, Kweker heeft een paar mooie foto's van de plantjes die nu te bekijken zijn.

de Plantjes staan staan sinds gisteren avond in de bloei op 12 uur met een 600 watt lamp. Dus niet voorgegroeid!
        Attached Files

Comment

jij bent vast goed vertrokken,hoeveel komt er droog van zo een plant als je ze gelijk in bloei trekt?suxes eclusieve seeds krijgt hier idd een boost grtz l@tin
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

@latindos....wij hebben geen idee wat er drog van een plant komt...ik hoop minimaal 2,3 gram..LOL geen idee.......effe 9 a 11 weken geduld he..........LOL
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

@kweker
              ik stelde de vraag omdat ik mijn planten 40 cm en getopt laat groeien alvorens in bloei te zetten zo kan ik er makkelijk 5 inzetten en haal ik droog 75 gram per plant af als het goed gaat,de ronde die ik nu draai kan ik dit niet of ze groeien mijn dak uit ,vandaar de nieuwsgierigheid omtrend opbrengst per plant no mas no menos grt l@tin
              Last edited by latindos; 5 January 2010, 10:07.
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

@latindos: echt geen idee...bij mij varieerd het wel eens,.............lol..........
                zie ik wel als het klaar is toch.............
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

lol op foto 4 ken je wel je vingerafdruk zo nemen ze scherp is die , jammer dah de spruit niet zo scherp is

Grtz

Comment

yo smurfin', volgens mij hebben we al eens samen zitten praten. Leuk dat je er dan eindelijk ook mee gestart bent en onmiddellijk met een degelijk kweekverslagje... Keep on cruisin' baby!!!
                    Hou je nauwlettend in de gaten want die PHOG zit er hier ook wel eens aan te komen.

Grtz $iR
                    sigpic

Comment

De jonge plantjes zijn enkele dagen overgepot in een 6,5 liter pot.
                      Ze zijn gelukkig allemaal flink aan het groeien want ze staan sinds overpotten na enkele dagen leven in de bloei.
                      Vanaf afgelopen dinsdag avond eigenlijk.
                      Ik heb ze afgedekt met een een plastic folie met gaatjes erin gedurende 3 dagen.
                      De plantjes krijgen Hesi voeding met wortelcomplex en groeivoeding daarvan alles een halve dosering.
                      De ph hou ik op 5,8 en sinds gisteren hebben we een ec meter.
                      Deze heb ik gisteren bij de voeding op 1,2 gezet en zal per week dit opbouwen met 0,2 punten tot een maximum van 2,2 in week 6 daarna weer op dezelfde manier afbouwen.
                      Verder worden ze deze week aangevuld tot de eerste blaadjes (lobblaadjes) zodat ze goed onder staan.

Foto's zijn 2 dagen oud.
                      Attached Files

Comment

ziet er weer mooi uit zal nu nog mooier gaan met je nieuwe ec meter gogogogogo
                        Smurfin ga je volgen
                        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

Week 1:
                          De H.O.G.'s van Exclusive seeds staan nu een weekje in de bloei.
                          De plantjes gaan naar mijn idee wel goed, en groeien flink.
                          Ze krijgen coco's voeding van Hesi met een PH van 5,8 en een EC in de eerste week van 1,2.
                          Volgende week word deze verhoogd naar 1,4.
                          Er is 1 plantje die achterblijft wie weet komt deze er nog goed door.
                          Deze staat tenslotte ook als enigste in een kleinere pot dan de andere.
                          Zie foto's
                          Ook worden ze nog opgehoogd tot aan de rand.
                          Attached Files

Comment

Die staan er mooi bij en groeien ook snel zo te zien, blijf deze volgen
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

dat ziet er smufgoed uit.

Grtz
                              Last edited by bobo; 15 January 2010, 12:42.

Comment

dat ziet er goed uit smurfin

grtz

Comment

Bezig...
                                X