Hallo,
Ik gebruik plagron cocos A + B
Cocos A
NPK (4-0-1)
Calcium (Ca): 4,5%
Cocos B
NPK (1-4-2)
MgO: 2%
Stikstof hebben ze in het begin nodig, P in het midden vooral en PK op het einde...
Hoe kan je voldoen aan behoefte van meer P & K als je in de eerste weken van de bloei geen extra P geeft?
En je N blijft doorgeven tot op het einde?
Ik zie ondertussen dat mijn onderste bladeren van sommige planten P-tekort vertonen, in cocos B zit P, dus ik heb 1/10 meer P gegeven (cocos B) en 3ml/L green sensation ... bovenop het gewone schema ...
Bovendien door de stikstof in A zien ze er te groen uit....
Dus eigenlijk zou je op einde enkel PK13-14 moeten geven en hoe kan enkel cocos A+B 1:3:3 geven
Voor de eerste 3 weken "bloom" (vanaf wanneer bedoelen, ze "bloom" vanaf 12/12 geen extra P of K:
plagron.jpg
Dus eigenlijk is dit geen optimaal schema?
Ik las ergens dat je in begin PH 5,8 geeft en naar flowering toe 6,2 ...
Mvg Manfred
Ik gebruik plagron cocos A + B
Choosing a product with the correct NPK ratio is vital for cannabis growth. During vegetation, plants need lots of nitrogen to produce all their green parts like leaves and stems. Cannabis plants generally benefit from an NPK ratio of 3:1:1 at this point in their lifecycle, ensuring they receive plenty of nitrogen and just a little of the other two nutrients.
Ideally, cannabis growers should gradually alter their NPK values, which means using a ratio of 1:3:3 in early flowering and 0:3:3 in late flowering. Nitrogen should be completely absent from the mix for at least the final three weeks of the bloom period.
Ideally, cannabis growers should gradually alter their NPK values, which means using a ratio of 1:3:3 in early flowering and 0:3:3 in late flowering. Nitrogen should be completely absent from the mix for at least the final three weeks of the bloom period.
Cocos A
NPK (4-0-1)
Calcium (Ca): 4,5%
Cocos B
NPK (1-4-2)
MgO: 2%
Stikstof hebben ze in het begin nodig, P in het midden vooral en PK op het einde...
Hoe kan je voldoen aan behoefte van meer P & K als je in de eerste weken van de bloei geen extra P geeft?
En je N blijft doorgeven tot op het einde?
Ik zie ondertussen dat mijn onderste bladeren van sommige planten P-tekort vertonen, in cocos B zit P, dus ik heb 1/10 meer P gegeven (cocos B) en 3ml/L green sensation ... bovenop het gewone schema ...
Bovendien door de stikstof in A zien ze er te groen uit....
Dus eigenlijk zou je op einde enkel PK13-14 moeten geven en hoe kan enkel cocos A+B 1:3:3 geven
Voor de eerste 3 weken "bloom" (vanaf wanneer bedoelen, ze "bloom" vanaf 12/12 geen extra P of K:
plagron.jpg
Dus eigenlijk is dit geen optimaal schema?
Ik las ergens dat je in begin PH 5,8 geeft en naar flowering toe 6,2 ...
Mvg Manfred
Comment