Aight ik ben op de rand van kweken met cocos... Alleen enkele vragen:Normaal gesproken vul ik met potten met aarde, bewateren, zaadje erin, en met plastic afdekken... Zodat t goed vochtig blijft...3 dagen later zijn ze meestal ontkiemd, haal ik t plastic eraf, en gaan ze onder de lamp...no problem...Nu dacht ik tzelfde te kunnen doen met cocos, is ook alwel een keer gelukt... Maar ook een aantal keren dat t stengeltje met lobblaadjes niet ontwikkelde en zo omviel... En ze ontkiemen ook lang niet na 3 dagen, kep er nu 8, 1 ervan gaat wel goed al paar weken in de groei, 2 baby's waarvan ik me afvraag of ze wel ontwikkelen, en 4 potten die ik maar van plastic heb ontdaan, en maar onder de lamp heb gedaan... (nog) Niet ontkiemd...Wat doe ik fout??Ik gebruik cocos blokken van de action...
Ik zelf denk dat ik de cocos blokken te snel en met te veel water heb behandeld, dus vandaar dat ik ze nu onder de lamp heb gezet, in de hoop dat dat verbetering brengt...
Pz
Ik zelf denk dat ik de cocos blokken te snel en met te veel water heb behandeld, dus vandaar dat ik ze nu onder de lamp heb gezet, in de hoop dat dat verbetering brengt...
Pz
Comment