De laatste week worden de blaadjes van mn plantje geel (van buiten naar binnen). Daarnaast is de ph waarde van mijn runoff te hoog (zo'n 7.2 ongeveer). Ik vermoed dat de dame in kwestie hierdoor dus niet alle voedingsstoffen kan opnemen (nutrition lockout).
De dame staat ongeveer 4 a 5 weken in effectieve bloei.
Kan ik nu het beste gaan spoelen? En zo ja, hoe doe ik dit? Ik las dat je 3x de volume van de pot moet spoelen (in mijn geval 3x15L = 45L). Dus zou ik 45 liter moeten spoelen. Moet ik dit doen met dezelfde EC als dat ik normaliter geef in deze fase (2.0) eenzelfde PH (5.8)? Kan ik dit uitsmeren over meerdere dagen? bv 3 dagen 15L spoelen?
Ik kweek op Cocos/perliet 70/30 en geef op dit moment PLagron A&B, Royal Sugar en Green sensation.
IMG_6343.jpg
IMG_6345.jpg
IMG_6346.jpg
De dame staat ongeveer 4 a 5 weken in effectieve bloei.
Kan ik nu het beste gaan spoelen? En zo ja, hoe doe ik dit? Ik las dat je 3x de volume van de pot moet spoelen (in mijn geval 3x15L = 45L). Dus zou ik 45 liter moeten spoelen. Moet ik dit doen met dezelfde EC als dat ik normaliter geef in deze fase (2.0) eenzelfde PH (5.8)? Kan ik dit uitsmeren over meerdere dagen? bv 3 dagen 15L spoelen?
Ik kweek op Cocos/perliet 70/30 en geef op dit moment PLagron A&B, Royal Sugar en Green sensation.
IMG_6343.jpg
IMG_6345.jpg
IMG_6346.jpg
Comment