Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krullende/Verkleurde bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Krullende/Verkleurde bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb 3 dagen geleden per ongelijk teveel voeding gegeven. Nu lijkt hij te herstellen, maar de hoofd bud is een beetje f'dup.

    1185492_521396361268508_2020609566_n.jpg

    2x75W Spaarlamp.

    Of is dit puur de warmte van de lamp ? LV ? Ik heb trouwens een fan blazen van onderop naar boven. Hebben jullie tips of iets toe te voegen post het gerust ^^

    Groetjes

    Paalie

    *kleine toevoeging*

    Ik heb last van Varenrouwmuggen/larven. Sinds vandaag gekozen om een 5 CM laag zand op de pot te doen.

    #2
    Re: Krullende/Verkleurde bladeren

    De "klauw"... duidelijk teken van overvoeding. De komende dagen geen voeding meer geven en indien nodig spoelen.
    I.c.m. een te warme kweekruimte en te lage luchtvochtigheid zal de klauw zich nog duidelijker aftekenen. Wat is uw temperatuur en luchtvochtigheid?

    Verder zo weinig mogelijk fans rechtstreeks op je bladeren laten blazen. Dit zorgt voor uitdroging.

    Omtrent het laagje zand... snel weer verwijderen zodat je aarde terug kan ademen. Zoniet stikken je wortels.
    Er bestaan middelen tegen varenrouwmug. Zoek eens nematoden op en begin water van onder te geven. Droge toplaag valt niet in de smaak bij deze beetjes.
    Verder kun je vliegenstrips in je kweekruimte hangen.
    Last edited by Gamm; 17 September 2013, 13:56.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: Krullende/Verkleurde bladeren

      Volgens mij wijst een 'claw' op een onjuiste pH.
      Gebruik grond uit de growshop, of gooi je goedkope modder 30 minuten op lage stand in de magnetron voor je je plant erop zet, dan heb je geen muggu.
      (Ook geen goeie schimmels, maar die kan je toevoegen)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X