Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kokos van bionova hoge EC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kokos van bionova hoge EC

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,ik heb gister kokosblokken van bionova gehaald en allemaal ingewaterd met canna buffer agent op een ph van 5.8 en een ec van 1.3 plus rhizotonic
    nou had ik al mijn potten gevuld en mijn dames er al ingezet toen ik de ec van mijn kokos in de potten ging meten en uitkwam op een ec van 3.6
    heb ze er meteen weer uitgetrokken en terug in hun tray gezet. ligt dit aan bionova of heb ik mischien wat verkeerd gedaan kan nou de hele handel weer gaan spoelen
    groetjes:

    #2
    Re: kokos van bionova hoge EC

    Denk dat je de oorzaak bij de rhizotonic zal moeten gaan zoeken.

    Die blokken hebben standaard een zeer lage EC waarde, dus wat je hebt toegevoegd zal de reden wel zijn.
    Beetje vreemd want ik dacht dat rhizotonic weinig tot geen invloed had op de EC waarde.

    Hoeveel heb je toegevoegd? Denk dat 2 tot 2.5 ml per liter wordt aangeraden.
    Last edited by Gamm; 29 October 2013, 14:09.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: kokos van bionova hoge EC

      ja ik denk ook niet dat het daaraan ligt aangezien ik minder nog heb toegevoegd als op de fles stond omdat me fles leeg was haha
      ik denk toch dat je die bio nova blokken gwn nog een x extra moet spoelen voordat de dames erin gaan
      hoor ook niet al te goeie verhalen over die blokken

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      ik heb ze nou nog is gespoeld en kwam uit op een ec van 0.70 dus ga ze zometeen weer terug erin zetten
      is dit genoeg voor verse stekken op coco of zal ik wat bijvoeden ??

      Comment


        #4
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #5
          Re: kokos van bionova hoge EC

          Gamm dat heb je dus helemaal mis!

          Rizotonic heeft weldegelijk een impact op een snel stijgende e.c waarde.

          0.7 is weldegelijk goed voor verse stekken die net geplant worden.

          Gr staff

          Comment

          Bezig...
          X