Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

commentaar???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

commentaar???

Korting op 420shop
    yooooo growers,
    Hoe isset?
    ik heb drie plantjes skunk#1 van de sensi seeds maar ik vind ze een beetje kaal.(foto's!!)
    ze staan sinds 04-11 en heb ze vanaf die tijd onder een sl lamp van 60watt op 10 cm en een 150watt halogeen op 70cm.(door de warmte).
    Ik heb sinds 3 dagen een philips master son-t pia plus 400w erop gezet op 40cm. Maar zoals ik al zei ik vind ze egt kaal. Zijn ze nog een beetje te redden voor een redelijke oogst of zeg je van gooi die t*ringzooi weg en begin opnieuw?????
    Het is een beetje low budget want heb net een huis gekocht en ja dat kost wat
    Hoop wat te horen
    Greeeetzz
    Attached Files

Re: commentaar???

hey,

ben geen pro ofzo maar die dingen zijn volgens mij echt veel te lang als ik zie dat je om de 10 cm blaadjes krijgt en dat pas de eerste true leaves zijn het is wel eens grappig om te zien trouwens, wel kunstig hehe.

dat 2e setje blaadjes ,true leaves, hoort nog geen mm boven die onderstje blaadjes te zitten, lob blaadjes geloof ik.

Comment

Yo toppunt
      Het gaat slecht
      vooral met jouw plantjes
      Ze zijn zwaar gestrekt, wss door een verkeerde lichtbron (en dan doel ik vooral op die halogeen)
      Nooit maar dan ook nooit halogeenlampen gebruiken
      Lees maar eens rond op het forum, je vindt wel genoeg info over lampen

Of je je plantjes moet afschrijven dat moet je zelf uitmaken,
      maar ik denk niet dat deze dunne stengels veel toppen kunnen maken/dragen.

Om je een vergelijking te geven, ik denk dat mijn plantjes ongeveer even oud zijn

en dit is TL
      Last edited by copro; 4 December 2009, 01:09.

Comment

ze zijn erg gestrekt. komt doordat die sl er dichter op mocht. 10 cm voor een 15w sl is wat hoog. die mocht zeker op 5 cm staan.
        die hps staat op een goede hoogte maar ben benieuwd of je plantje het wel gaat houden. het blijft een dun stammetje aan de eerste internodes

Comment

hehe ja dat is cker waar gasten maar denk je dat als ik nu zo door ga met die 400w natriumlamp dat het nog wat word??
          Of dat ik er misschien stokjes naast moet zetten omdat ze anders knakken door die dunne stengeltjes
          en trouwens die sl was een 60 watt
          greetzzzzzz

Comment

zou zeker die stokjes plaatsen, ze verstevigen. netje ophangen oid.

mischien kan je proberen je plant te buigen en hem te laten draaien in de pot tot je eerste internode zodat hij vanaf punt weer naar het licht toe trekt. beetje LST methode zeg maar.
            Last edited by pandemon; 4 December 2009, 02:52.

Comment

ben hier nou ook geen pro, maar vind het wel grappig om te zien zo'n hoge dingen,
              kan mij iemand zeggen waarom geen halogeen eigenlijk?
              licht is toch licht? of heb ik dat dan verkeerd op, doe eigenlijk het zelfde of die gast,
              maar mijne zijn niet zo groot en hebben al wat meer bladeren

ik zie 3 plantjes en rechtse pot staan 2 wel heel dicht op elkaar
              zou die verpoten kan je later nog problemen krijgen met je wortels,,,
              HEBBEN ze mij toch gezegt, en dat was een echte kweker dan er zijn natuurlijk veel meningen hierover waarschijnlijk,

pz

-Gelieve niet te dubbelposten aub?- Grtz
              Last edited by westport; 14 January 2010, 17:05.

Comment

Het is misschien erg zonde van je tijd maar het is redelijk zinloos hier mee door te gaan als je enige opbrengst wil, de plant is te onderontwikkeld. Je zou er voor kunnen kiezen de plant over te zetten in een diepere pot, maar dat is nog geen ideale situatie.

er zal topvorming komen al is de dunne en lange stam niet behulpzaam hiervoor en zal je moeten ondersteunen.

ik zou met nieuwe ronde aanvangen... thats my opinion...

succes

Comment

ik kan je zeggen ik heb hetzelfde gehad en nu je die 400 watt hebt komt het wel goed ze gaan gewoon groeie nu en hard. staan ze nog op 18 uur licht? of al op 12?
                  laat maar weten hoe hij gaat reageren in de komende week dat zal je gaan verbazen

enne die lamp mag er nog wel wat dichter op hoor ongeveer 30-35 cm

Comment

Verpotten tot aan de lobblaadjes, die lamp elke dag wat dichter op de planten hangen en een ventilator opzetten en dat komt in orde

Wel nog effe 18/6 aanhouden dat ze beetje tijd krijgt om te sterken
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Dit draadje is ondertussen al 4 maand oud LoL Jeffrey nice bump.
                      Hoe gaat het er ondertussen mee Toppunt?

Comment

Bezig...
                      X