Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slabs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

slabs

Korting op 420shop
    Kan iemand mij vertellen hoe ik op slabs kan kweken
    heb altijd op aarde gedaan nu maar eens proberen op slabs
    Wat voor soort voeding etc etc
    Met vriendelijke groet bert

Re: slabs

Je slabs in de kweekbakken plaatsen.
    Dan je plantje in startblokken plaatsen en die dan op je slabs zetten.
    En als je het overtollig water terug recycleert kan je gebruik maken van bv. de aqua lijn van canna.

Maak je gebruik van een druppelsysteem?

Comment

ik zou op aarde blijven, doe het al 5 jaar en ik heb 1 x op slaps geprobeert. maar korter uit dan normaal
      Last edited by mastergrower; 3 January 2010, 23:38.
      GOD MADE WEED
      MAN MADE BEER
      IN GOD WETRUST

Comment

WTF !!!
        je weet toch wel dat dit een hobby forum is?

@ bertus81
        gewoon proberen, al doende leert men !
        Last edited by westport; 18 January 2010, 14:19.

Comment

hoi hoi

Comment

Ik heb alleen ervaring met normale slaps die moet je eerst inweken in water van 5,5-5,7 pH, dan goed laten uitlekken. cocos slaps weet ik niet of ze voorbewaterd moeten worden vanwege de pH. In iedergeval de slaps in de daarvoor bestemde bakken leggen en je stekken pluggen. 1 keer een klein beetje, 50% toegestane hoeveelheid, wortelstimulator toevoegen en na 2 dagen je vat verversen, ze hebben nu genoeg wortelstim. zuurstof in je vat toevoegen, zijn wel mooie spulletjes voor en B.A.C 's final solution zorgt(als ik t goed heb) voor maximale zuurstof opname van het water. Verder ook lekker met B.A.C. a+b of met Hy-Pro a+b gaan werken.
            pH in het vat rond 5,8 -6,0 houden en aanvullen met Aptus of B.A.C. suplementen (Only the best... ).
            (veel van de Aptus producten zijn gebasserd de enige links draaiende aminozuren op de markt, de rest is ondergeschikt.. deze aminozuren zorgen dat de voedingstoffen beter door de plant opneembaar zijn.)

1 keer per 2 weken (vlak voor t licht aangaat zodat gedurende gedurende de hele dag al het overtollige water weer net als de dagelijkse condense, door de luchtcirculatie en de stralingswarmte van de lichtbron, kan verdampen) wat B.A.C. bladvoeding sproeien, naast de nodige vitamines zorgt het ervoor dat het bladoppervlakte echt schoon wordt, wat tengoede komt van alle plant processen die namelijk allemaal afhankelijk zijn van de verdamping via de huidmondjes en maximale licht opname via fotocellen in blad. Hy-Pro heeft ook een goede bladvoeding maar die heeft vooral een aanvullende werking en minder reinigende werking dan die van B.A.C.
            Elke week 1 of 2 dagen geen voeding geven, alleen schoon water pH 5,8.
            Begin van 1a-laatste week nog 2 keer goed sproeien(vlak voor t licht aangaat zodat de hele dag al het water weer net als de dagelijkse condense, door de luchtcirulatie en de stralings warmte van de lichtbron, kan verdampen) met schoon water pH 6,5 en je vat verversen want vanaf de laatste (minimaal) 2 weken ook geen voeding meer geven alleen schoon water pH 5,8.
            Last edited by dokkie; 7 July 2010, 10:43.

Comment

Bezig...
            X