''doos'' waar van het woord doos niet zo veel meer over is gebleven.
Ik heb een hele Aluminium casing om de ''doos'' gemaakt en meerdere lagen duct tape eroverheen gegooid + ik heb een rookmelder in m'n kamer dus qua veiligheid zit het wel in orde
De binnenmaten zijn 12x21x31cm(dieptexbreedtexhoogte)
De afstand van de bodem tot de lamp is 25 cm
De hoogte van het medium is 5 cm
Beschikbare ruimte voor de plant is 20 cm
Licht:
Philips Tornado 23 Watt kleurcode 827 (Warm White) 1550 Lumen
Koeling/Zuurstof:
1 x 50mm fan voor luchtaanvoer
1 x 80mm fan voor luchtafvoer
Reflectie:
Radiatorfolie
Temperatuur/Luchtvochtigheid:
De temperatuur is bovenaan de lamp 28 C en op de bodem 25 C Perfect dus, Luchtvochtigheid is aan de lage kant 25% maar dat gaat verholpen worden met vochtige doekjes als de plant er eenmaal staat.
Methode:
Ik ga de plant klein houden d.m.v dwarfen,toppen en de Scrog methode.
Nu ik heb gezien dat ik mijn huidige plantjes na 36 dagen onder de 12 cm kan houden geeft het mij het goede gevoel dat ik een plant in deze doos kan laten groeien en afbloeien.
Ik denk dat ik eind deze week een El monstre zaadje zal laten ontkiemen
Alle vormen van reactie zijn welkom.
Voorkant - Zijkant met open deur - Lamp aan - Met bak - Invoer - Lamp + kap + afvoer
Peace and Love
Pc
Ik heb een hele Aluminium casing om de ''doos'' gemaakt en meerdere lagen duct tape eroverheen gegooid + ik heb een rookmelder in m'n kamer dus qua veiligheid zit het wel in orde
De binnenmaten zijn 12x21x31cm(dieptexbreedtexhoogte)
De afstand van de bodem tot de lamp is 25 cm
De hoogte van het medium is 5 cm
Beschikbare ruimte voor de plant is 20 cm
Licht:
Philips Tornado 23 Watt kleurcode 827 (Warm White) 1550 Lumen
Koeling/Zuurstof:
1 x 50mm fan voor luchtaanvoer
1 x 80mm fan voor luchtafvoer
Reflectie:
Radiatorfolie
Temperatuur/Luchtvochtigheid:
De temperatuur is bovenaan de lamp 28 C en op de bodem 25 C Perfect dus, Luchtvochtigheid is aan de lage kant 25% maar dat gaat verholpen worden met vochtige doekjes als de plant er eenmaal staat.
Methode:
Ik ga de plant klein houden d.m.v dwarfen,toppen en de Scrog methode.
Nu ik heb gezien dat ik mijn huidige plantjes na 36 dagen onder de 12 cm kan houden geeft het mij het goede gevoel dat ik een plant in deze doos kan laten groeien en afbloeien.
Ik denk dat ik eind deze week een El monstre zaadje zal laten ontkiemen
Alle vormen van reactie zijn welkom.
Voorkant - Zijkant met open deur - Lamp aan - Met bak - Invoer - Lamp + kap + afvoer
Peace and Love
Pc
Comment